Reageren op forum topic
Topic |
Hallo, Onze Whirlpool WRIC 3C26 (ook wel bekend als DWL-DEA701-B) van 3 jaar oud heeft sinds een paar maanden het volgende probleem: Tijdens een lopend programma stopt hij soms ineens en hoor je alleen nog met enige regelmaat de afvoerpomp lopen (water wordt keurig afgepompt). Doe je hem open dan staat het powerlampje snel te knipperen (houdt niet op) en in het display verschijnt de ene keer een 'foutcode 2' en de andere keer een 'foutcode 15'. Af en toe lijkt hij zelfs niet te starten en hoor je ook alleen de afvoerpomp om de ca 30seconden aan slaan, gevolgd door foutcode '15'.... Net alsof er dan geen water de machine in stroomt. Sluit ik gewoon de watertoevoer naar de machine af dan krijg ik echter een heel andere foutcode ('H') dus daar lijkt het probleem ook niet in te liggen. Ook staat er geen water op de bodemplaat en is de vlotter op diezelfde bodemplaat door mij reeds op een juiste werking gecontroleerd. Is er iemand bekend met deze storing en kan iemand mij vertellen waar ik het probleem moet zoeken of nog liever hoe ik dit op kan lossen? Mijn eigen speurtocht op internet leverde tot op heden helaas nog niets op.... |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)