Reageren op forum topic
Topic |
Ik wil een nieuwe vaatwasser kopen voor in mijn huidige keuken, ik wil alleen zeker weten dat het paneel erop past, Ik heb nu namelijk een vaatwasser die niet helemaal tot het aanrechtblad komt zie foto's. ![]() ![]() Het meubelpaneel zit niet helemaal tot bovenin dit is niet erg. Ik heb opgemeten vanaf de grond tot de bovenkant van de vaatwasser is ongeveer 83 cm. Als ik sorteer op de rest van de maten komen, 55 diep, 60 breed, 83 hoog komen er een aantal vaatwassers naar voren maar als ik kijk naar de tekening past het niet Max 72.5, het duurpaneel is 80.5 Op de site staat: Hoogte meubeldeur Is de meubeldeur die je op je inbouw vaatwasser wil plaatsen langer dan de maximale hoogte, dan kan hij niet goed meer open en dicht; is hij korter dan de minimale hoogte, dan sluit hij niet mooi aan. Voorbeeld: https://www.vaatwasserstore.nl/product/773676/bosch-smv25ax01n.html?imageId=777317#product_specifications Gaat dit nu lukken zonder problemen kan ik elke vaatwasser bestellen met deze afmetingen of krijg ik dan problemen met het paneel. Alvast bedankt ! Gr, Dennis |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)