Reageren op forum topic
Topic |
oorspronkelijk fout was dat machine programma niet meer beëindigde, daarom linker kant open gedaan en alles gereinigd, vlotter, niveaukamer en alles terug gestoken daarna steeg het water heel langzaam in de filterzak en liep niet over naar de buis om in machine te lopen, iniden ik blauwe hendel aan geberitsysteem zelf hanteerde, liep zak leeg en begon machine te draaien dus alles opnieuw gedemonteerd en ook eens met plastiek buisje alle buizen doorstoken, er kwam wel wat vuil uit buis naar machine toe bij het opnieuw aanzetten, kwam er prop vuil uit de slang van aanvoer en kwam terecht aan ontluchter (rode vraagteken achtige bovenaan) dus opnieuw alles gedemonteerd en zak terug gereinigd met chloor resultaat : er komt geen water meer in de machine, dus ook niet in de filterzak dan heb ik de magneetventielen onderaan de zak bekeken en de rechtse ziet wel beetje roest , maar als je hem uitmeet meet ik wel 2Kohm, maar kan dat ventiel verhinderen dat er water in zak komt ? wat me nog opviel is volgende, wanneer ik met buisje in aanvoerslang ga raak ik niet verder dan de plaats waar de buis de machine aan achterkant inkomt, is dat normal ? daar achterin zit er nog zo'n magneetventiel, waarvoor dient dat ? |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)