Reageren op forum topic
Topic |
Hallo Recent zijn wij de toch wel trotse eigenaar geworden van een authentieke Miele G 550 (hij kwam met de woning). ![]() We gebruiken hem ongeveer om de twee dagen. De vorige eigenaars hadden hem niet veel gebruikt en hij zag er nog als nieuw uit. Alles heeft nu een 3 maand perfect gewerkt. We gebruiken gewoon all-in-one tabletten (i.p.v. regereneerzout etc.), ik vraag me in de eerste plaats al af of dat geen kwaad kan met zo'n oud toestel (hogere temperatuur, meer water + kortere programma's)? Sinds begin deze maand hebben we andere all-in-one tabletten (eerst gebruikten we er van Ecover, die waren op dus nu is het Dreft) en sinds een week blijft de afwasmachine altijd hangen op stap 3 ('wassen' staat er bij, 'lavador' in het spaans, ik kijk vanavond even in de handleiding voor de juiste omschrijving). Hij begint aan stap 3 en normaal hoor je de spoelkoppen dan draaien en het water over de afwas spuiten (het is een erg luidruchtig toestel ![]() Als we de afwasmachine uitschakelen, laten leeglopen en er een gewone (wit-merk) afwastablet in doen, hetzelfde programma opnieuw starten, doorloopt hij alle stappen perfect. Ik vroeg me al af of het kan zijn dat deze afwastabletten te veel schuimen waardoor de machine daar niet mee overweg kan? Of denk je dat we effectief met stukken zitten? Alvast bedankt! |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)