Reageren op forum topic
Topic |
Goedendag, Al flink veel reacties gelezen op het forum, maar mijn gouden tip nog niet kunnen vinden. Probleem is dat de vaatwasser blijft brommen en er geen water in de machine blijft staan. Ik had van te voeren dingen goed onderzocht, dus de volgende dingen gedaan. 1. Reset van de machine door het indrukken van twee knopjes. Daarna programma laten lopen gedurende 1 minuut. 2. Zijpaneel er af gehaald, bleek een flinke vuilophoping in het labyrinth linksboven. Dit schijnt vaker te gebeuren. Helaas hielp het schoonmaken niet, dus een nieuw labyrinth gekocht. Ik ging er van uit, dat het hiermee werd opgelost, helaas. 3. vlottergedeelte helemaal schoongemaakt, alles beweegt goed. Er zit geen water in de lekbak onderin, deze is kurkdroog. Na het plaatsen en het starten programma, wordt het labyrinth netjes gevuld, dus aquastop is goed en watertoevoer werkt. vervolgens loopt het vlotter gedeelte vol, stopt de toevoer van water, en het niveau daalt. Vlotter zakt, watertoevoer start, en dit proces blijft zich herhalen. Ik heb warm water in de machine gedaan, deur dicht en programma gestart. zelfde proces herhaalt zich. Hij blijft brommen, maar ook als de vlotter naar beneden staat en het waterpeil zakt. Wanneer ik de machine opendoe, is al het water weggepompt. (dus de afvoerpomp doet het ook) Dus het probleem is dat er wel water in komt, maar gelijk wordt afgevoerd, terwijl het vullen/legen proces zich blijft herhalen. Ik las nog iets over een circulatiepomp, maar ik weet niet waar die zit, of hoe ik deze kan controleren. Ik heb het gevoel dat ik er bijna ben, het is dus nu een soort principe kwestie geworden ![]() Wie kan me verder helpen ? Alvast hartelijk dank. |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)