Reageren op forum topic
Topic |
Hoi allemaal, Ik heb een siemens inbouw vaatwasser. Deze had ik 2 jaar geleden 2e hands gekocht bij een witgoed zaakje hier in de buurt. Hoogwaarschijnlijk was deze vaatwasser al eens stuk gegaan en gerepareerd door deze witgoed zaak. Ik heb even gegoogled en hij lijkt sprekend op deze: ![]() 2 jaar heeft ie het top gedaan. De laatste paar maanden merk ik dat die steeds slechter zijn werk doet. Het begon met de vaat in het bovenste rek met glazen. Deze waren namelijk vies. Meestal viezer dan hoe ze waren. Waarschijnlijk komt dit door dat vies water alle kanten op spetterd en daar blijft hangen. Later is dit ook het geval in het onderste rek. Ook die is niet schoon genoeg aan het einde. Qua geluid is er niks veranderd. Qua warmte ook niet. Hij wordt nog steeds warm. Soms zie ik dat het vaatwasser blokje niet opgelost is en ligt die nog in het bakje of op de bodem. Ik heb al een keer een vaatwasser reinigings blokje gekocht bij de super markt, maar heeft niets geholpen. Ik heb ook het zout aangevuld. Niets helpt. Iemand enig idee hoe ik mijn vaatwasser kan fixen? |
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)