Bosch 3in1 vaatwasmachine |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Esther
Geplaatst op:
21-05-2012 17:00
Esther
Geplaatst op:
21-05-2012 17:00
Goedemiddag,
Ik heb een vraag over onze vaatwasmachine (bosch 3in1). Sinds gisteren lijkt het dat de machine geen water meer wegpompt en is ligt onze keukenvloer blank met dit overtollige water.
Er branden verder geen bijzondere lampjes en hij maakt gewoon zijn programma af. Weten jullie toevallig wat dit kan zijn en wat ik hiermee kan doen?.
Graag jullie reactie, alvast bedankt! Groetjes, Esther
Ik heb een vraag over onze vaatwasmachine (bosch 3in1). Sinds gisteren lijkt het dat de machine geen water meer wegpompt en is ligt onze keukenvloer blank met dit overtollige water.
Er branden verder geen bijzondere lampjes en hij maakt gewoon zijn programma af. Weten jullie toevallig wat dit kan zijn en wat ik hiermee kan doen?.
Graag jullie reactie, alvast bedankt! Groetjes, Esther
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-05-2012 07:31
HarryO
Geplaatst op:
22-05-2012 07:31
Stond er ook nog water in de machine?
Als de pomp of slangen verstopt zouden zitten krijg je geen zwembad maar neemt hij gewoon geen nieuw water meer in.
Als de nivo regelaar defect is zou de machine over lopen en daarna stoppen met water nemen door de Aquastop en blijvend afpompen.
Verwijder bovenblad en zijkanten. Aan de linkerkant zit de water huishouding. Kijk of je hier sporen van lekkage ziet. Het gehele systeem moet schoon zijn, en mag geen prut of kalk bevatten. Zet als test de machine aan en kijk waar hij lekt.
PS: voor meer info graag het type nummer zoals in de deurrand staat.
Als de pomp of slangen verstopt zouden zitten krijg je geen zwembad maar neemt hij gewoon geen nieuw water meer in.
Als de nivo regelaar defect is zou de machine over lopen en daarna stoppen met water nemen door de Aquastop en blijvend afpompen.
Verwijder bovenblad en zijkanten. Aan de linkerkant zit de water huishouding. Kijk of je hier sporen van lekkage ziet. Het gehele systeem moet schoon zijn, en mag geen prut of kalk bevatten. Zet als test de machine aan en kijk waar hij lekt.
PS: voor meer info graag het type nummer zoals in de deurrand staat.
Geplaatst door:
Esther
Geplaatst op:
22-05-2012 13:56
Esther
Geplaatst op:
22-05-2012 13:56
Er stond inderdaad ook nog veel water in de vaatwasmachine. We gaan hem vanavond weer aandoen, we hebben het e.e.a. schoongemaakt dus vanavond even kijken hoe hij het doet!.
Als er nog wat aan mankeert dan laat ik het even weten. Heel erg bedankt voor het gedegen en snelle antwoord, geweldig!!!
Als er nog wat aan mankeert dan laat ik het even weten. Heel erg bedankt voor het gedegen en snelle antwoord, geweldig!!!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)