bosch s911b |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
DRTS
Geplaatst op:
13-03-2012 15:41
DRTS
Geplaatst op:
13-03-2012 15:41
Goedendag ,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,ik heb een vaatwasser van bosch en die blijft als ik hem aan zet voor programma de hele tijd water erin pompen en weer afvoeren,dit blijft hij herhalen.
Ik heb het labyrint al schoongemaakt(was niet heel erg vies),omdat ik dat wel eens eerder had gehad .ik zie hem aan de zijkant het water erin spuiten totdat het vlotter (de roode aan de rechter kant)de schakelaar bediend ,en dan word het water weer afgevoerd.Dit herhaald hij eigenlijk de hele tijd.Heel soms gaat hij wel verder met het programma maar dan begint hij halverwege weer het zelfde te doen.
AUB wie kan mij helpen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,ik heb een vaatwasser van bosch en die blijft als ik hem aan zet voor programma de hele tijd water erin pompen en weer afvoeren,dit blijft hij herhalen.
Ik heb het labyrint al schoongemaakt(was niet heel erg vies),omdat ik dat wel eens eerder had gehad .ik zie hem aan de zijkant het water erin spuiten totdat het vlotter (de roode aan de rechter kant)de schakelaar bediend ,en dan word het water weer afgevoerd.Dit herhaald hij eigenlijk de hele tijd.Heel soms gaat hij wel verder met het programma maar dan begint hij halverwege weer het zelfde te doen.
AUB wie kan mij helpen
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-03-2012 22:28
HarryO
Geplaatst op:
14-03-2012 22:28
Kun je zien of het water nivo te hoog komt te staan en dat hij dit uit voorzorg afpompt?
Geplaatst door:
DRTS
Geplaatst op:
14-03-2012 22:44
DRTS
Geplaatst op:
14-03-2012 22:44
het leek wel of het membraam van de gele vlotter niet werd bediend,ik had hem wel los gehad.Dus ik heb hem er weer uit gehaald en er op geblazen en gezogen en hij werkte toen goed .Heb de boel weer dicht gebouwd en de vaatwasser werkt weer prima.
Zou hij toen misschien zijn blijven hangen of zo?
Zou hij toen misschien zijn blijven hangen of zo?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)