Siemens SE24A261EU kortsluiting? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
RJG
Geplaatst op:
14-02-2012 21:37
RJG
Geplaatst op:
14-02-2012 21:37
Geachte Forum deskundigen,
Ik ben in het beziet van een Siemens Four Seasons vaatwasser,met de volgende serienummersE24A261EU/43,FD8310,001119
Ik heb het volgende probleem,de vaatwasser wil beginnen met zijn programma maar maakt na ongeveer 1 minuut een geluid wat op kortsluiting leek,hierop heb ik de vaatwasser gedeeltelijk gedemonteerd(was niet de eerste keer dat ik hem open heb gemaakt),en heb het labyrint verwijderd en ontvet,hiermee waren de vorige keer de problemen verholpen.
Maar nu helaas niet,weer kortsluiting,nadat ik de stekker er uit gehaald had ben ik op zoek gegaan naar de kortsluiting en vond 2 schakelaars(hoop dat ik het goed heb)die zwart geblakerd waren,nu kan ik deze wel vervangen,maar ik heb het gevoel dat het probleem ergens anders wegkomt
Ik heb wel een foto maar die kan ik hier niet plaatsen volgens mij.
Zouden jullie mij van advies kunnen voorzien?
Bij voorbaat dank
Groetjes RJ
Ik ben in het beziet van een Siemens Four Seasons vaatwasser,met de volgende serienummersE24A261EU/43,FD8310,001119
Ik heb het volgende probleem,de vaatwasser wil beginnen met zijn programma maar maakt na ongeveer 1 minuut een geluid wat op kortsluiting leek,hierop heb ik de vaatwasser gedeeltelijk gedemonteerd(was niet de eerste keer dat ik hem open heb gemaakt),en heb het labyrint verwijderd en ontvet,hiermee waren de vorige keer de problemen verholpen.
Maar nu helaas niet,weer kortsluiting,nadat ik de stekker er uit gehaald had ben ik op zoek gegaan naar de kortsluiting en vond 2 schakelaars(hoop dat ik het goed heb)die zwart geblakerd waren,nu kan ik deze wel vervangen,maar ik heb het gevoel dat het probleem ergens anders wegkomt
Ik heb wel een foto maar die kan ik hier niet plaatsen volgens mij.
Zouden jullie mij van advies kunnen voorzien?
Bij voorbaat dank
Groetjes RJ
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)