Gereedschap |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
J.W.Verhoeven- Boehlé
Geplaatst op:
06-02-2012 14:30
J.W.Verhoeven- Boehlé
Geplaatst op:
06-02-2012 14:30
Onze vaatwasser van Siemens S9G1S pompte niet meer. Linker zijkant open gemaakt en jawel probleem gevonden. Bovenkant reservoir vol met vet, trok vacuüm. Schoongemaakt met alles wat vet oplost en kokend heet water en veel schudwerk en de vaatwasser deed het weer.
Vanaf waterpomp tot reservoir zit nog een slang aan de onderzijde voor kant, die zag ik zitten was gelukkig nog schoon maar ik zag geen kans om er bij te komen.
Onderzijde voorkant eraf gehaald in het midden daarvan staan tekens dat daar iets links en rechts om gedraaid moet worden om het los te kunnen maken en vast gezet kan worden zodat je bij die bewuste slang kunt komen, nu mijn vraag:
Welk gereedschap moet ik daar voor gebruiken?
Groetjes,
Pieter.
Vanaf waterpomp tot reservoir zit nog een slang aan de onderzijde voor kant, die zag ik zitten was gelukkig nog schoon maar ik zag geen kans om er bij te komen.
Onderzijde voorkant eraf gehaald in het midden daarvan staan tekens dat daar iets links en rechts om gedraaid moet worden om het los te kunnen maken en vast gezet kan worden zodat je bij die bewuste slang kunt komen, nu mijn vraag:
Welk gereedschap moet ik daar voor gebruiken?
Groetjes,
Pieter.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)