slechts 1 watertoevoer in hui |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
R Brink
Geplaatst op:
06-02-2012 11:18
R Brink
Geplaatst op:
06-02-2012 11:18
Hopelijk kan iemand mij helpen bij het volgende probleem.
Ik woon in een tijdelijk huurhuis waar ik niets mag verbouwen. Helaas heb ik sinds kort een pittig medisch probleem aan mijn handen waardoor de afwas echt een uitdaging is, dus ik wil graag een kleine (tafelmodel) vaatwasser aanschaffen. Echter zit ik met het probleem dat ik maar 1 watertoevoer /afvoer in huis heb op de eerste etage, waar de wasmachine op is aangesloten.. Hoe kan ik deze vaatwasser nu het beste aansluiten. Op de afvoer kan ik nog een tweede slang aansluiten, maar dan zal ik telkens de waterslang van de wasmachine moeten aan en afkoppelen voor het aansluiten van de vaatwasser.. niet heel handig.. Is er een mogelijkheid dat ik de mini vaatwasser in de keuken op de 'gewone' waterleiding/ kraan aansluit?
Ik hoop dat er iemand een oplossing voor mij heeft!
Bij voorbaat hartelijk dank!
Ik woon in een tijdelijk huurhuis waar ik niets mag verbouwen. Helaas heb ik sinds kort een pittig medisch probleem aan mijn handen waardoor de afwas echt een uitdaging is, dus ik wil graag een kleine (tafelmodel) vaatwasser aanschaffen. Echter zit ik met het probleem dat ik maar 1 watertoevoer /afvoer in huis heb op de eerste etage, waar de wasmachine op is aangesloten.. Hoe kan ik deze vaatwasser nu het beste aansluiten. Op de afvoer kan ik nog een tweede slang aansluiten, maar dan zal ik telkens de waterslang van de wasmachine moeten aan en afkoppelen voor het aansluiten van de vaatwasser.. niet heel handig.. Is er een mogelijkheid dat ik de mini vaatwasser in de keuken op de 'gewone' waterleiding/ kraan aansluit?
Ik hoop dat er iemand een oplossing voor mij heeft!
Bij voorbaat hartelijk dank!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
27-02-2012 10:02
HarryO
Geplaatst op:
27-02-2012 10:02
Ik zou hier niet aan beginnen. De aanvoer wil nog wel, je haalt de kraan er af, plaatst een Y-stukje en zet hier een 2de kraan op.
Voor de afvoer moet je de zaag er inzetten.
Voor de afvoer moet je de zaag er inzetten.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)