siemens SL60A590/14 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
arjan s
Geplaatst op:
22-01-2012 16:38
Gewijzigd op:
22-01-2012 20:57
arjan s
Geplaatst op:
22-01-2012 16:38
Gewijzigd op:
22-01-2012 20:57
Mijn Siemens vaatwasser deed het niet goed meer (nam te weinig water in) ik heb vandaag het labyrinth losgehaald en schoongemaakt. Na het terugplaatsen licht alleen het display even op als ik de aan-uit schakelaar 2 maal indruk. Kan het zijn dat er water gemorst is over een elektronisch onderdeel? Ik heb het gedeelte onder het labyrinth al drooggeblazen met een haardroger. Ik heb geprobeerd om te resetten door aan/uit schakelaar in te drukken en de twee knoppen naast het display. Dit heeft even geholpen, ik kon de machine starten, maar nadat ik de deur open deed doet hij weer niets meer.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Ik heb de machine nu toch weten te resetten en nu draait hij weer.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Ik heb de machine nu toch weten te resetten en nu draait hij weer.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Pieter
Geplaatst op:
24-03-2012 19:18
Pieter
Geplaatst op:
24-03-2012 19:18
Hoe moet je deze vaatwasser resetten? het staat niet in de gebruiksaanwijzing. Aan/uit knop indrukken staat in het bericht hierboven en de twee knopjes naast de display. Maar welke twee. Er zitten er twee aan beide zijden van de display.
Geplaatst door:
arjan s
Geplaatst op:
24-03-2012 21:21
arjan s
Geplaatst op:
24-03-2012 21:21
bij mij lukte het met de knoppen links van het display in combinatie met de aan/uitknop.
ik vond dit ook niet in de gebruiksaanwijzing, maar heb dit geleerd van dit forum.
ik vond dit ook niet in de gebruiksaanwijzing, maar heb dit geleerd van dit forum.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)