lekkende slang |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Judith
Geplaatst op:
07-01-2012 22:49
Judith
Geplaatst op:
07-01-2012 22:49
Hoi deskundigen,
Ik heb een probleem met een lekkage in mijn Bauknecht GSX7598. Ik zie dat de slang lekt van de aanvoer van het water, maar helaas kan ik er niet bij. Nu heb ik hem er al uitgehaald en de linkerkant losgeschroefd. Maar helaas, er zat allerlei apparatuur nog voor.
En nu, de achterkant loshalen? Zou ik er dan alsnog bij kunnen komen? Ik zie er een beetje tegenop, want het lijkt me moeilijker dan de zijkant.
Zou ik zo mn probleem zelf kunnen oplossen?
Alvast bedankt,
groetjes Judith
Ik heb een probleem met een lekkage in mijn Bauknecht GSX7598. Ik zie dat de slang lekt van de aanvoer van het water, maar helaas kan ik er niet bij. Nu heb ik hem er al uitgehaald en de linkerkant losgeschroefd. Maar helaas, er zat allerlei apparatuur nog voor.
En nu, de achterkant loshalen? Zou ik er dan alsnog bij kunnen komen? Ik zie er een beetje tegenop, want het lijkt me moeilijker dan de zijkant.
Zou ik zo mn probleem zelf kunnen oplossen?
Alvast bedankt,
groetjes Judith
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
10-01-2012 15:32
HarryO
Geplaatst op:
10-01-2012 15:32
Je moet er bij kunnen komen zonder al te veel demonteer werk.
Geplaatst door:
Judith
Geplaatst op:
21-01-2012 14:28
Judith
Geplaatst op:
21-01-2012 14:28
Hoi Harry,
Nou, het is gelukt de achterkant los te maken. Heb het probleem gevonden, het slangetje van de watertoevoer is kapot. Helaas merk ik dat dan het hele onderdeel vervangen moet worden. Maarrrr, ik krijg het niet los van de motor (of is het het verwarmingselement?). Ik kan ook niet echt gericht zoeken op de site, weet niet hoe het heet. Het is van kunststof. Het lijkt dat ik het met een draaibeweging los moet kunnen krijgen?
Iemand die me tips kan geven? Dank je wel,
groetjes Judith
Nou, het is gelukt de achterkant los te maken. Heb het probleem gevonden, het slangetje van de watertoevoer is kapot. Helaas merk ik dat dan het hele onderdeel vervangen moet worden. Maarrrr, ik krijg het niet los van de motor (of is het het verwarmingselement?). Ik kan ook niet echt gericht zoeken op de site, weet niet hoe het heet. Het is van kunststof. Het lijkt dat ik het met een draaibeweging los moet kunnen krijgen?
Iemand die me tips kan geven? Dank je wel,
groetjes Judith
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)