bosch sgv45m113eu |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
paulien bremer
Geplaatst op:
03-01-2012 11:07
paulien bremer
Geplaatst op:
03-01-2012 11:07
hallo,
wie heeft er raad ?
mijn vaatwasser( 7 jaar oud ) bosch sgv 45 m1 13 eu blijft maar doorgaan,stopt niet, tijd blijft ook hangen op display. water wordt niet afgevoerd, lijkt alsof hij niet warm wordt.al goed schoongemaakt( alle onderdelen ), met soda al gereinigd vlak voordat problemen ontstonden.toen ook geconstateerd dat display aangaf dat zout en glansmiddel bijgevuld moest worden, terwijl dit een paar dagen daarvoor was gedaan.
wie weet raad ? alvast bedankt, paulien
wie heeft er raad ?
mijn vaatwasser( 7 jaar oud ) bosch sgv 45 m1 13 eu blijft maar doorgaan,stopt niet, tijd blijft ook hangen op display. water wordt niet afgevoerd, lijkt alsof hij niet warm wordt.al goed schoongemaakt( alle onderdelen ), met soda al gereinigd vlak voordat problemen ontstonden.toen ook geconstateerd dat display aangaf dat zout en glansmiddel bijgevuld moest worden, terwijl dit een paar dagen daarvoor was gedaan.
wie weet raad ? alvast bedankt, paulien
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-01-2012 23:30
HarryO
Geplaatst op:
04-01-2012 23:30
Op welke tijd blijft hij hangen?
Geplaatst door:
paulien bremer
Geplaatst op:
05-01-2012 11:45
paulien bremer
Geplaatst op:
05-01-2012 11:45
Hallo Harry, dank je voor je reactie.
soms blijft vaatwasser hangen op 38 soms op 1.
hij wordt echter niet warm, verwarmingselement ? hoe kan ik zoiets checken.
soms blijft vaatwasser hangen op 38 soms op 1.
hij wordt echter niet warm, verwarmingselement ? hoe kan ik zoiets checken.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
05-01-2012 23:05
HarryO
Geplaatst op:
05-01-2012 23:05
Verwijder bovenblad en rechter zijkant. Je ziet het verwarmings element dan zitten in een witte kunststof bak. Meet het element door, moet minder zijn dan 200 Ohm.
Verwijder ook de linker zijkant. Hier zit het water gedeelte. De transparante water houder (=labyrint) moet schoon zijn, de unit met het rode handeltje rechts onder moet ook schoon zijn.
Verwijder ook de linker zijkant. Hier zit het water gedeelte. De transparante water houder (=labyrint) moet schoon zijn, de unit met het rode handeltje rechts onder moet ook schoon zijn.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)