onderste sproeiarm los |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jolanda de Vlieger
Geplaatst op:
01-01-2012 15:10
Jolanda de Vlieger
Geplaatst op:
01-01-2012 15:10
Heb vanaf het begin problemen met mijn ATAG 6611 afwasmachine, de onderste sproeiarm ligt van de 10x afwassen 8 x los in de afwasmachine, er zijn nieuwe sproeiarmen geplaatst, eerst alleen de onderste, toen boven en onder vernieuwd, dit loste niets op, uiteindelijk een nieuwe machine gekregen, maar het probleem blijft,wat nu? Maak sproeiarmen en filter na iedere afwasbeurt schoon, de machine kan niet vies zijn, spoel alles af en nog steeds zit er vooral op mijn glazen en kopjes (bovenste korf) vieze zandachtige aanslag.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
02-01-2012 16:21
HarryO
Geplaatst op:
02-01-2012 16:21
Een sproeiarm kan er niet "zomaar" afvallen.
Dit kan alleen maar als de constructie niet goed is of de druk veel te hoog word.
Het laatste valt af, dus blijft een gammele constructie over.
Terug naar de winkel dus.
Een sproeiarm hoef je na gebruik niet te reinigen, de constructie is ook niet gemaakt om iedere keer los te maken.
De zandachtige aanslag: is deze op te lossen in heet water of zijn dit echte harde korreltjes?
Om een oeverloze discussie met je leverancier voor te zijn: lees de wettelijke regelingen omtrent garantie, ondeugdelijke producten en wederzijdse verplichtingen op Consuwijzer.nl
Dit kan alleen maar als de constructie niet goed is of de druk veel te hoog word.
Het laatste valt af, dus blijft een gammele constructie over.
Terug naar de winkel dus.
Een sproeiarm hoef je na gebruik niet te reinigen, de constructie is ook niet gemaakt om iedere keer los te maken.
De zandachtige aanslag: is deze op te lossen in heet water of zijn dit echte harde korreltjes?
Om een oeverloze discussie met je leverancier voor te zijn: lees de wettelijke regelingen omtrent garantie, ondeugdelijke producten en wederzijdse verplichtingen op Consuwijzer.nl
Geplaatst door:
maddy
Geplaatst op:
02-02-2012 11:53
maddy
Geplaatst op:
02-02-2012 11:53
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met de zandachtige aanslag. Moet iedere dag wel een aantal dingen nawassen. Aanslag lost niet op en is korrelig. En ook alleen in bovenste korf.
Geplaatst door:
Ans
Geplaatst op:
04-07-2018 11:20
Ans
Geplaatst op:
04-07-2018 11:20
Mijn sproeiarm onder van Whirlpoolvaatwasser was ook losgegaan. Draaischroef was niet goed vast te schroeven. Heb nu precies tussen alle gleufjes van de sproeiarm een klein stukje tape gepakt zodat het meer houvast krijgt. Nu lukte het vastdraaien wel. En net vaatwasser aangehad en sproeiarm zat keurig op zijn plek. Misschien watervast tape gebruiken. Maar dat kan ik altijd nog doen. Misschien een tip voor andere.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-07-2018 17:57
bennie
Geplaatst op:
08-07-2018 17:57
Heb je het schroefdraad opgevuld zodat de moer weer grip krijgt?
Mag ik anders een foto zien van je oplossing en de gegevens van je typeplaatje uit de deurrand?
Mag ik anders een foto zien van je oplossing en de gegevens van je typeplaatje uit de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)