siemens vaatwasser stuk |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
twan
Geplaatst op:
15-12-2011 14:56
twan
Geplaatst op:
15-12-2011 14:56
hoi.
ik heb een siemens vaatwasser se64660eu/29
hij doet de voorwas goed.
maar bij de hooftwas krijgt hij niet genoegwater dan hoor ik hem zuigen.ik gooi er 3 liter water bij en dan doet hij het weer.bij het spoelen doe ik hetzelfde. kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
ik heb een siemens vaatwasser se64660eu/29
hij doet de voorwas goed.
maar bij de hooftwas krijgt hij niet genoegwater dan hoor ik hem zuigen.ik gooi er 3 liter water bij en dan doet hij het weer.bij het spoelen doe ik hetzelfde. kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
15-12-2011 22:10
HarryO
Geplaatst op:
15-12-2011 22:10
Je hebt een dicht geslibte nivo regelaar of water toevoer.
Verwijder bovenblad en linker zijkant. Je ziet nu rechts onderaan de nivoregelaar en water toevoer zitten.
Maak dit inwendig schoon. Zit er in het labyrint (het gebogen kunststof gedeelte links) allemaal prut? Verwijder dan de slangen en spoel het labyrint goed door. Lost het niet op dan het labyrint uitbouwen en doorspoelen met heet water of in de week zetten in soda water.
Pas op: het labyrint en de nivo regelaar zijn vrij kwetsbaar.
Verwijder bovenblad en linker zijkant. Je ziet nu rechts onderaan de nivoregelaar en water toevoer zitten.
Maak dit inwendig schoon. Zit er in het labyrint (het gebogen kunststof gedeelte links) allemaal prut? Verwijder dan de slangen en spoel het labyrint goed door. Lost het niet op dan het labyrint uitbouwen en doorspoelen met heet water of in de week zetten in soda water.
Pas op: het labyrint en de nivo regelaar zijn vrij kwetsbaar.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)