ikea vaatwasser dwf 407 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Anika
Geplaatst op:
09-08-2010 18:10
Anika
Geplaatst op:
09-08-2010 18:10
Beste allemaal,
Wij hebben een ikea vaatwasser dwf 407. Sinds korte tijd maakt hij continue geluidjes. Hij piept 2x, wacht dan even en piept dan nogmaals. Deze cyclus blijft zich gedurende lange tijd herhalen. Ook doet de vaatwasser er langer over dan normaal, heeft nl gister minstens 4uur gedraaid. We hebben al ontdekt dat er geen water op de bodemplaat staat. Iemand een idee wat dit kan zijn? En vooral: wat we er dan mee kunnen?
Groetjes Anika
Wij hebben een ikea vaatwasser dwf 407. Sinds korte tijd maakt hij continue geluidjes. Hij piept 2x, wacht dan even en piept dan nogmaals. Deze cyclus blijft zich gedurende lange tijd herhalen. Ook doet de vaatwasser er langer over dan normaal, heeft nl gister minstens 4uur gedraaid. We hebben al ontdekt dat er geen water op de bodemplaat staat. Iemand een idee wat dit kan zijn? En vooral: wat we er dan mee kunnen?
Groetjes Anika
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
09-08-2010 23:47
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
09-08-2010 23:47
De code waar u het over hebt geeft volgens mijn informatie toch wel degelijk een lekkage aan.
De bodemplaat bevindt zich helemaal onder in de machine en is alleen te bereiken door de plint of een zijpaneel van de machine te verwijderen.
De bodemplaat bevindt zich helemaal onder in de machine en is alleen te bereiken door de plint of een zijpaneel van de machine te verwijderen.
Geplaatst door:
Geplaatst op:
10-08-2010 12:45
Geplaatst op:
10-08-2010 12:45
Knippert het startlampje dan ook?
En hoe vaak.
En hoe vaak.
Geplaatst door:
Anika
Geplaatst op:
10-08-2010 18:23
Anika
Geplaatst op:
10-08-2010 18:23
Dank je wel voor de snelle reacties.
Wij hebben de plint van de vaatwasser gehaald dus de bodemplaat weten we zeker van dat die droog is.
Er knipperen gek genoeg geen lampjes alleen maar die drie geluidjes.
Groetjes Anika
Wij hebben de plint van de vaatwasser gehaald dus de bodemplaat weten we zeker van dat die droog is.
Er knipperen gek genoeg geen lampjes alleen maar die drie geluidjes.
Groetjes Anika
Geplaatst door:
G.de Kam
Geplaatst op:
29-03-2014 12:28
G.de Kam
Geplaatst op:
29-03-2014 12:28
Heb je hem al eens ge-reset?
Dit helpt vaak net even
Dit helpt vaak net even
Geplaatst door:
Nargis
Geplaatst op:
11-04-2016 08:37
Nargis
Geplaatst op:
11-04-2016 08:37
Kan iemand me tip geven ik heb ook een whirlpool vaatwasser dwf 407
De vaatwasser doet raar de programma knop en blijft knipperen en als de deur dicht is krijg je 2x piep geluid en dat hoor he dan om de 3/5sec er is geen spraken van lekage want dat is allemaal nagekeken hij pompt de water ook goed maar hij wilt geen 1 programma starten want hij staat op 2 programmas tegelijk ik heb gereset maar tog doet die niks ik heb ook maar 2 knoppen op de vaatwasser dat is aan/uit knop en programma knop
Kan iemand me helpen of tips geven
Dank u alvast
De vaatwasser doet raar de programma knop en blijft knipperen en als de deur dicht is krijg je 2x piep geluid en dat hoor he dan om de 3/5sec er is geen spraken van lekage want dat is allemaal nagekeken hij pompt de water ook goed maar hij wilt geen 1 programma starten want hij staat op 2 programmas tegelijk ik heb gereset maar tog doet die niks ik heb ook maar 2 knoppen op de vaatwasser dat is aan/uit knop en programma knop
Kan iemand me helpen of tips geven
Dank u alvast
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
11-04-2016 16:04
HarryO
Geplaatst op:
11-04-2016 16:04
Zoek ik voor je uit.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
12-04-2016 16:42
HarryO
Geplaatst op:
12-04-2016 16:42
Welke lampjes knipperen/branden er precies?
Dat is nl de foutcode.
Graag ook even het lange 85 nummer vermelden.
Dat is nl de foutcode.
Graag ook even het lange 85 nummer vermelden.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)