zeepbakje |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Arthur
Geplaatst op:
13-11-2011 14:21
Arthur
Geplaatst op:
13-11-2011 14:21
Ik heb een zanussi ZDF222 vaatwasser met waterslot bij de vulkraan. af en toe wordt het vaatwasblokje niet volledig gebruikt en wordt terug gevonden op de bodem of in het servies.Wat kan de oorzaak zijn en kan ik als alternatief het vaatwasblokje bv in de bestekbak toevoegen?
Alvast dank.Arthur
Alvast dank.Arthur
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
13-11-2011 16:37
HarryO
Geplaatst op:
13-11-2011 16:37
Dit kan 3 oorzaken hebben:
- Het water word niet warm (genoeg) waardoor het blokje niet oplost.
- Het wasmiddelbakje gaat niet volledig open doordat deze ergens tegen aan komt of blijft plakken.
- Het blokje is vast blijven plakken aan het bakje omdat deze nat was toen het blokje geplaatst werd.
- Het water word niet warm (genoeg) waardoor het blokje niet oplost.
- Het wasmiddelbakje gaat niet volledig open doordat deze ergens tegen aan komt of blijft plakken.
- Het blokje is vast blijven plakken aan het bakje omdat deze nat was toen het blokje geplaatst werd.
Geplaatst door:
Arthur
Geplaatst op:
14-11-2011 10:11
Arthur
Geplaatst op:
14-11-2011 10:11
Bedankt voor de reactie Harry.De watertemperatuur lijkt OK en het bakje klemt niet.Ik ga zeker hetvochtprobleem in het bakje uit proberen.Heb je ook een mening over het plaatsen van het zeepblokje in de bestekbak?Ik heb generaties geleden een eenvoudige vaatwasser gehad daar moest je het blokje in een korfje aan de bestekbak deponeren.OK nogmaals bedankt,
Arthur
Arthur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2011 23:44
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2011 23:44
Het plaatsen in de bestekbak kan ook.
Is alleen lastig als je ook het voorspoel programma gebruikt, een deel van het zeep blokje lost dan al op voor dat hij begint te wasen.
Is alleen lastig als je ook het voorspoel programma gebruikt, een deel van het zeep blokje lost dan al op voor dat hij begint te wasen.
Geplaatst door:
Arthur
Geplaatst op:
15-11-2011 10:10
Arthur
Geplaatst op:
15-11-2011 10:10
Nogmaals dank Harry.De toevoeging over de voorwas is een nuttige.Ik zal e.e.a uitproberen en de resultaten terugmelden.Nogmaals dank en m.v.g
Arthur
Arthur
Geplaatst door:
Arthur
Geplaatst op:
26-11-2011 19:44
Arthur
Geplaatst op:
26-11-2011 19:44
Hi Harry,
Ik heb nu een aantal malen de vaatwasser gebruikt en het zeepbakje droog gemaakt. Tot nu toe doet hij het goed. Nog bedankt,
ARTHUR
Ik heb nu een aantal malen de vaatwasser gebruikt en het zeepbakje droog gemaakt. Tot nu toe doet hij het goed. Nog bedankt,
ARTHUR
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)