Whirlpool DWF B00 wordt niet warm |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marc
Geplaatst op:
04-11-2011 21:59
Marc
Geplaatst op:
04-11-2011 21:59
De vaatwasser heeft van de week de zekering doen doorslaan.
Sindsdien wordt hij niet meer warm. Het verwarmingselement lijkt prima, meet 25 ohm.
Hij start gewoon het programma maar gaat na circa 20 minuten in storing (omdat waarschijnlijk de temp sensor onlogische waarden geeft). Waar naar te zoeken? Ik ga morgen verder.
Alvast bedankt
Sindsdien wordt hij niet meer warm. Het verwarmingselement lijkt prima, meet 25 ohm.
Hij start gewoon het programma maar gaat na circa 20 minuten in storing (omdat waarschijnlijk de temp sensor onlogische waarden geeft). Waar naar te zoeken? Ik ga morgen verder.
Alvast bedankt
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Marc
Geplaatst op:
06-11-2011 21:04
Marc
Geplaatst op:
06-11-2011 21:04
Opgelost,
Een draadbreuk naar het verwarmingselement. Deze was ter plaatse van de kabelgoot onder de deur doorgegaan vanwege natuurlijk de veelvuldige beweging. Ik vind de kwaliteit van de bedrading tegenvallen. De isolatie is na 6 jaar keihard geworden. Nieuwe bedrading getrokken wat een hele klus was.
Een draadbreuk naar het verwarmingselement. Deze was ter plaatse van de kabelgoot onder de deur doorgegaan vanwege natuurlijk de veelvuldige beweging. Ik vind de kwaliteit van de bedrading tegenvallen. De isolatie is na 6 jaar keihard geworden. Nieuwe bedrading getrokken wat een hele klus was.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)