bosch : Verbrand Plastic Geur |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Dimi
Geplaatst op:
28-10-2011 22:45
Dimi
Geplaatst op:
28-10-2011 22:45
Beste vaatwasser.nl en forumlieden!
Wij weten hier niet wat te doen! Onze vorige vaatwasser heeft het laatst begeven ( die was echt vergaan ) en nu hebben wij een 2e hands vaatwasser gekocht, die het als het goed is gewoon doet!
Nu hebben wij hem met veel moeite omhoog gesleept en in de bijkeuken gezet. Aangesloten en aangezet.
Nu deed hij zijn ding en was de vaat schoon, t kan zijn dat hij al was blijven hangen toen, maar hij was iig schoon.
Helaas ondervonden wij toen wel een verbrande plastic geur in de keuken.
Nu bij de 2e keer doet hij niks meer behalve brommen. Er komt geen water in het zichtbare deel binnen in de vaatwasser.
wat te doen???
Wij weten hier niet wat te doen! Onze vorige vaatwasser heeft het laatst begeven ( die was echt vergaan ) en nu hebben wij een 2e hands vaatwasser gekocht, die het als het goed is gewoon doet!
Nu hebben wij hem met veel moeite omhoog gesleept en in de bijkeuken gezet. Aangesloten en aangezet.
Nu deed hij zijn ding en was de vaat schoon, t kan zijn dat hij al was blijven hangen toen, maar hij was iig schoon.
Helaas ondervonden wij toen wel een verbrande plastic geur in de keuken.
Nu bij de 2e keer doet hij niks meer behalve brommen. Er komt geen water in het zichtbare deel binnen in de vaatwasser.
wat te doen???
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-10-2011 10:21
HarryO
Geplaatst op:
29-10-2011 10:21
Graag het type nummer.
- Waar hoor je bromtoon?
- Branden/knipperen er lampjes?
- Wat staat er op het display (indien aanwezig)?
- Waar hoor je bromtoon?
- Branden/knipperen er lampjes?
- Wat staat er op het display (indien aanwezig)?
Geplaatst door:
Dimi
Geplaatst op:
29-10-2011 13:12
Gewijzigd op:
29-10-2011 13:16
Dimi
Geplaatst op:
29-10-2011 13:12
Gewijzigd op:
29-10-2011 13:16
alvast bedankt voor de snelle reactie!
ik heb er foto's gemaakt want die zijn het duidelijkst
op de foto geeft het schermpje 15 aan, maar hij is ook wel is 58 blijven hangen. ( we hebben nu btw met de knoppen lopen rondspelen, alles aangedrukt etc )
de bromtoon komt uit de onderkant van vaatwasser, misschien ietjes meer de linker dan de rechter kan.
type nummer etc staat in de foto denk ik.
Ps: heb hem nu ook naar voren geschoven, dat hij compleet vrij staat, kijken of dat enig effect heeft.
Pps: er zat eerst een bovenkant op, die hebben wij eraf gehaald om hem onder het aanrecht te kunnen krijgen. maar hier is geen bedrading of etc mee gemoeid, dus lijkt me sterk dat dat er iets mee te maken heeft toch?
ik heb er foto's gemaakt want die zijn het duidelijkst
op de foto geeft het schermpje 15 aan, maar hij is ook wel is 58 blijven hangen. ( we hebben nu btw met de knoppen lopen rondspelen, alles aangedrukt etc )
de bromtoon komt uit de onderkant van vaatwasser, misschien ietjes meer de linker dan de rechter kan.
type nummer etc staat in de foto denk ik.
Ps: heb hem nu ook naar voren geschoven, dat hij compleet vrij staat, kijken of dat enig effect heeft.
Pps: er zat eerst een bovenkant op, die hebben wij eraf gehaald om hem onder het aanrecht te kunnen krijgen. maar hier is geen bedrading of etc mee gemoeid, dus lijkt me sterk dat dat er iets mee te maken heeft toch?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-10-2011 21:17
HarryO
Geplaatst op:
29-10-2011 21:17
Als je reset toetsen combinatie indrukt gaat hij dan afpompen?
Ik weet niet wat je voor garantie afspraken hebt gemaakt. Geen?
Verwijder linker zijkant.
Hier zit het complete water inlaat mechanisme.
Staat hier water in, bromt hier wat,zie je daar iets wat gesmolten is?
Beweeg het rode pennetje eens. Gebeurt er dan iets?
Ik weet niet wat je voor garantie afspraken hebt gemaakt. Geen?
Verwijder linker zijkant.
Hier zit het complete water inlaat mechanisme.
Staat hier water in, bromt hier wat,zie je daar iets wat gesmolten is?
Beweeg het rode pennetje eens. Gebeurt er dan iets?
Geplaatst door:
Dimi
Geplaatst op:
30-10-2011 17:46
Dimi
Geplaatst op:
30-10-2011 17:46
als ik de toetsencombinatie indrukt doet hij eigenlijk niks anders dan brommen, op dezelfde manier doorgaan dus. ( het nummertje stond wel opeens anders eerst, toen ik hem weer aanzette, na reset weer op 15)
we hebben hem gekregen, dus er is geen geld verloren, maar waren er juist zo blij mee.
linker zijkant eraf gehaalt, stond in princiepe geen water in. toen aan het rode ding gesjord (zachtjes) terwijl dat ie aanstond, en op eens ging hij zichzelf volpompen en na een paar minuutjes ging er een soort van moter werken ( het bromgeluid was verandert zeg maar ).
Toen ging ook de timer aftellen en heb ik hem een tijdje zn ding laten doen. Helaas kwam ik na een half uurtje terug en stond de teller op nul, maar was hij nog steeds bezig. nu volgens mij weer met het brom geluid. Binnen in de vaatwasser was overigens niks nat...
daarnaast rook ik volgens mij dat geurtje van verbrand plastic weer.
ik zag aan de zeikant eigenlijk niks wat gesmolten was. (er is btw ook licht water verlies aan de onderkant)
wel heb ik een filmpje en wat fotos gemaakt
ik maar eventjes een linkje gemaakt
https://plus.google.com/u/0/104787958270362345970/posts/8NXYprT8qR1
als je deze gezien hebt, verwijder ik alles weer
alvast bedankt voor alle hulp!
we hebben hem gekregen, dus er is geen geld verloren, maar waren er juist zo blij mee.
linker zijkant eraf gehaalt, stond in princiepe geen water in. toen aan het rode ding gesjord (zachtjes) terwijl dat ie aanstond, en op eens ging hij zichzelf volpompen en na een paar minuutjes ging er een soort van moter werken ( het bromgeluid was verandert zeg maar ).
Toen ging ook de timer aftellen en heb ik hem een tijdje zn ding laten doen. Helaas kwam ik na een half uurtje terug en stond de teller op nul, maar was hij nog steeds bezig. nu volgens mij weer met het brom geluid. Binnen in de vaatwasser was overigens niks nat...
daarnaast rook ik volgens mij dat geurtje van verbrand plastic weer.
ik zag aan de zeikant eigenlijk niks wat gesmolten was. (er is btw ook licht water verlies aan de onderkant)
wel heb ik een filmpje en wat fotos gemaakt
ik maar eventjes een linkje gemaakt
https://plus.google.com/u/0/104787958270362345970/posts/8NXYprT8qR1
als je deze gezien hebt, verwijder ik alles weer
alvast bedankt voor alle hulp!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)