Ervaringen met vaatwassers van Hotpoint? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
simson12
Geplaatst op:
20-10-2011 17:07
simson12
Geplaatst op:
20-10-2011 17:07
Wie heeft er ervaring met een vaatwasser van Hotpoint? We hadden nog nooit van dit merk gehoord, maar bij onze speurtocht op internet stuiten we op dit merk. De specificaties zijn indrukwekkend voor de prijs. Onze interesse gaat met name uit naar de Hotpoint LDF 12314E X (RVS). Op internet zijn enkele enthousiaste reviews te lezen van mensen die een Hotpoint vaatwasser enkele weken in huis hadden. We zijn met name geïnteresseerd in mensen die al enkele jaren een Hotpoint vaatwasser hebben om de duurzaamheid er van te kunnen bepalen. Zijn de ervaringen nog steeds positief na enkele jaren gebruik? Zijn er mankementen die na langere tijd gebruik aan het licht komen?
Weet iemand of Hotpoint een zelfstandig merk is? Of valt het onder de vleugels van een ander merk? Op enkele websites worden Hotpoint vaatwassers ook wel onder de naam Ariston aangeboden.
met vriendelijke groeten, Simon
Weet iemand of Hotpoint een zelfstandig merk is? Of valt het onder de vleugels van een ander merk? Op enkele websites worden Hotpoint vaatwassers ook wel onder de naam Ariston aangeboden.
met vriendelijke groeten, Simon
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Adriaan
Geplaatst op:
01-03-2014 10:56
Adriaan
Geplaatst op:
01-03-2014 10:56
Niet aan Hotpoint beginnen. We hebben een vaatwasser die een half jaar oud is, de monteur moet nu voor de 3e keer langskomen. Wij willen de machine nu gaan vervangen door een beter merk, ondanks dat er nog garantie op dit toestel zit. Het vertrouwen is volledig weg en ik wil niet langer de machine uit en weer inbouwen.
Witgoed monteurs en witgoed onderdelen handelaren bevestigen ons de slechte kwaliteit van de componenten van dit (soort) merk(en).
Vaak zitten er chinese en merkloze pompen en printplaten in dit soort goedkopere toestellen, die zijn daardoor dan extra storingsgevoelig.
Witgoed monteurs en witgoed onderdelen handelaren bevestigen ons de slechte kwaliteit van de componenten van dit (soort) merk(en).
Vaak zitten er chinese en merkloze pompen en printplaten in dit soort goedkopere toestellen, die zijn daardoor dan extra storingsgevoelig.
Geplaatst door:
Chris
Geplaatst op:
18-04-2017 12:22
Chris
Geplaatst op:
18-04-2017 12:22
Ik heb nu een hotpoint draaien, alweer, voor de zoveelste keer deze week, voor het 7de jaar inmiddels. Nooit enig probleem mee gehad. Wat mensen nog wel eens vergeten: dat ding moet onderhouden worden: geregeld de machine reinigen!
Ik zie, vanuit mijn ervaringen, geen enkele aanleiding om dit merk sowieso links te laten liggen.
Ik zie, vanuit mijn ervaringen, geen enkele aanleiding om dit merk sowieso links te laten liggen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)