AEG 60750VI stopt na voorwassen met 2 pi |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mouhib
Geplaatst op:
25-09-2011 16:08
Mouhib
Geplaatst op:
25-09-2011 16:08
hij stopt na het voorwassen met 2 piepjes.
Dit is voordat hij het zeepreservaar opent.
Ik heb hem uit gebouwd en toen deed hij het goed, er blijft wel water onder in staan.
Als ik hem reset of naar een ander programma deed ging hij ook vaak gewoon door en maakte het programma dan gewoon af.
Mijn vraag is kan het aan de programmaklok liggen,omdat de rest er veder goed uitzag.
Ik zou het graag willen weten want als je een monteur laat komen ben je vaak veel geld kwijt, zodat je dan beter een nieuwe kan kopen.
Met vriendelijke groet,
John
Dit is voordat hij het zeepreservaar opent.
Ik heb hem uit gebouwd en toen deed hij het goed, er blijft wel water onder in staan.
Als ik hem reset of naar een ander programma deed ging hij ook vaak gewoon door en maakte het programma dan gewoon af.
Mijn vraag is kan het aan de programmaklok liggen,omdat de rest er veder goed uitzag.
Ik zou het graag willen weten want als je een monteur laat komen ben je vaak veel geld kwijt, zodat je dan beter een nieuwe kan kopen.
Met vriendelijke groet,
John
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
05-10-2011 21:26
HarryO
Geplaatst op:
05-10-2011 21:26
2 piepjes staat voor afvoer (pomp) probleem.
Controleer de afvoerpomp op verstopping en spoepel draaien.
Wat je ook nog kunt doen is de machine een Soda beurt geven.
Laat hiervoor de machine via de afvoer slang leeglopen in een afwas teiltje en/of dienblad.
Vul dan de machine met 2 emmers heet water waar je een kopje soda in opgelost hebt.
Laat dit een uurtje staan en kies dan voor alleen afpompen, of als dit niet kan de machine gewoon aanzetten. Met een beetje geluk lost de vette prut in de slangen en pomp hiermee op en komt hij weer los.
Controleer de afvoerpomp op verstopping en spoepel draaien.
Wat je ook nog kunt doen is de machine een Soda beurt geven.
Laat hiervoor de machine via de afvoer slang leeglopen in een afwas teiltje en/of dienblad.
Vul dan de machine met 2 emmers heet water waar je een kopje soda in opgelost hebt.
Laat dit een uurtje staan en kies dan voor alleen afpompen, of als dit niet kan de machine gewoon aanzetten. Met een beetje geluk lost de vette prut in de slangen en pomp hiermee op en komt hij weer los.
Geplaatst door:
Mouhib
Geplaatst op:
05-10-2011 22:47
Mouhib
Geplaatst op:
05-10-2011 22:47
Oke, dat ga ik doen.
Je hoort nog van me of het is gelukt.
Met vriendelijke groet,
John
Je hoort nog van me of het is gelukt.
Met vriendelijke groet,
John
Geplaatst door:
Mouhib
Geplaatst op:
30-10-2011 22:29
Mouhib
Geplaatst op:
30-10-2011 22:29
Ik heb alle mogelijkheden om de pomp schoon te krijgen geprobeerd,maar hij blijft wispelturig.
Ik hoor de pomp op een piepende manier beginnen met pompen en dan werkt ie zijn programma helemaal af.
Ik laat nu maar iemand komen om de boel te bekijken,maar ik denk dat de pomp te vuil van binnen is.
Ik wacht af wat de monteur te zeggen heeft en zal het hier dan laten weten.
Ik hoor de pomp op een piepende manier beginnen met pompen en dan werkt ie zijn programma helemaal af.
Ik laat nu maar iemand komen om de boel te bekijken,maar ik denk dat de pomp te vuil van binnen is.
Ik wacht af wat de monteur te zeggen heeft en zal het hier dan laten weten.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)