candy futura cdf 312a |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Patrick de Vries
Geplaatst op:
21-09-2011 19:43
Patrick de Vries
Geplaatst op:
21-09-2011 19:43
Hallo,
Onze candy vaatwasser doet het sinds we hem hebben verhuisd niet meer..
Als je hem aanzet hoor je hem eerst het water afvoeren (als er water in de bak staat) en lijkt het of hij daarna gewoon wil starten met zijn programma. Je hoort wel dat ie water afneemt maar hij stopt na 3 seconden en begint dan weer en na 3 seconden stopt hij weer.
Als hij stopt gaat ook het programmalampje uit.
Ik heb hem al een keer met de deur open laten draaien en dan zie je dat er wel water straaltjes uit de onderste sproeier komt, maar de straaltjes zijn maar 3 a 4 cm hoog.
Ook heb ik de toevoer slang al vervangen, maar dit maakt geen verschil.
Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen..
Patrick
Onze candy vaatwasser doet het sinds we hem hebben verhuisd niet meer..
Als je hem aanzet hoor je hem eerst het water afvoeren (als er water in de bak staat) en lijkt het of hij daarna gewoon wil starten met zijn programma. Je hoort wel dat ie water afneemt maar hij stopt na 3 seconden en begint dan weer en na 3 seconden stopt hij weer.
Als hij stopt gaat ook het programmalampje uit.
Ik heb hem al een keer met de deur open laten draaien en dan zie je dat er wel water straaltjes uit de onderste sproeier komt, maar de straaltjes zijn maar 3 a 4 cm hoog.
Ook heb ik de toevoer slang al vervangen, maar dit maakt geen verschil.
Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen..
Patrick
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-09-2011 00:01
HarryO
Geplaatst op:
22-09-2011 00:01
Volgens mij kunnen de zijkanten er af. Klopt dit?
Zo ja: verwijder ze en je kunt in de voet van de machine kijken.
- Kun je met de hand de beide pompen soepel rond draaien?
- Staat er water onder in de voet?
Zo ja: verwijder ze en je kunt in de voet van de machine kijken.
- Kun je met de hand de beide pompen soepel rond draaien?
- Staat er water onder in de voet?
Geplaatst door:
Patrick de Vries
Geplaatst op:
22-09-2011 17:47
Patrick de Vries
Geplaatst op:
22-09-2011 17:47
Hallo,
de zijkanten kunnen inderdaad gedemonteerd worden. dit heb ik gedaan. De afvoerpomp werkt naar mijn weten gewoon omdat hij het water wel afvoert, maar ik heb m even verwijderd en ik kan het schoepje gewoon ronddraaien en dat is bij de opvoerpomp ook het geval. Ik weet niet zeker wat u met de voet bedoeld, maar als dat het gedeelte is waar beide pompen aan zitten dan staat daar nu geen water in maar als ik een programma draai wel, maar dat komt denk ik omdat ik het programma onderbreek als je het programma laat lopen hoor je m wel het water afvoeren als de bodembak "vol" staat. en dan begint hij weer met water binnen halen tot de bak vol staat. maar het lijkt wel of hij geen druk op bouwt.
Ik heb m ook even laten draaien met de zijkanten er af. en dan zie je ook een hoop luchtbellen door het labyrint gaan hoort dit?
ik hoop dat u wat aan deze informatie heeft en dat u mij verder kan helpen want het met de hand afwassen wordt nu toch wel vervelend.. haha
Groet,
Patrick
de zijkanten kunnen inderdaad gedemonteerd worden. dit heb ik gedaan. De afvoerpomp werkt naar mijn weten gewoon omdat hij het water wel afvoert, maar ik heb m even verwijderd en ik kan het schoepje gewoon ronddraaien en dat is bij de opvoerpomp ook het geval. Ik weet niet zeker wat u met de voet bedoeld, maar als dat het gedeelte is waar beide pompen aan zitten dan staat daar nu geen water in maar als ik een programma draai wel, maar dat komt denk ik omdat ik het programma onderbreek als je het programma laat lopen hoor je m wel het water afvoeren als de bodembak "vol" staat. en dan begint hij weer met water binnen halen tot de bak vol staat. maar het lijkt wel of hij geen druk op bouwt.
Ik heb m ook even laten draaien met de zijkanten er af. en dan zie je ook een hoop luchtbellen door het labyrint gaan hoort dit?
ik hoop dat u wat aan deze informatie heeft en dat u mij verder kan helpen want het met de hand afwassen wordt nu toch wel vervelend.. haha
Groet,
Patrick
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)