Zeepreservoir |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Remi
Geplaatst op:
11-09-2011 14:59
Remi
Geplaatst op:
11-09-2011 14:59
Op dit moment is het zeepreservoir van onze vaatwasser defect en ik heb van AEG kosteloos een nieuwe toegezonden gekregen.
Daar ik zelf handig genoeg ben heb ik deze zelf geplaatst,maar een ding weet ik niet geheel zeker meer,en dat is de twee blauwe draadjes die aan de onder zijde naar het reservoir gaan.
Dit stekkertje moet op een printplaatje,maar ik zie nu dat deze er op meerdere posities op kan,en ik ben helaas vergeten hoe ik deze eraf gehaald hebt.
Nu is dus even mijn vraag aan jullie of of dit op afstand door jullie aangegeven kan worden.
Misschien toch beter aan de vakman overlaten de volgende keer,maar de vaatwasser heeft inmiddels genoeg gekost,vandaar onze keuze eens zelf aan de slag te gaan.
Het gaat om een AEG vaatwasser Mod FCControl VI
Daar ik zelf handig genoeg ben heb ik deze zelf geplaatst,maar een ding weet ik niet geheel zeker meer,en dat is de twee blauwe draadjes die aan de onder zijde naar het reservoir gaan.
Dit stekkertje moet op een printplaatje,maar ik zie nu dat deze er op meerdere posities op kan,en ik ben helaas vergeten hoe ik deze eraf gehaald hebt.
Nu is dus even mijn vraag aan jullie of of dit op afstand door jullie aangegeven kan worden.
Misschien toch beter aan de vakman overlaten de volgende keer,maar de vaatwasser heeft inmiddels genoeg gekost,vandaar onze keuze eens zelf aan de slag te gaan.
Het gaat om een AEG vaatwasser Mod FCControl VI
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)