Siemens SE24E236EU/31 met problemen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Hugo
Geplaatst op:
07-09-2011 20:41
Hugo
Geplaatst op:
07-09-2011 20:41
Dag,
Ik heb een Siemens SE24E236EU/31 van zo'n drie jaar oud. Altijd goed gedaan maar sinds gisteren doet hij raar/niks meer. Bij het starten van een programma wordt er water in de machine gepompt en kort daarna pompt hij weer water weg (via de afvoer). Dan pompt hij weer water in de machine en dan pompt hij weer wat af... en zo gaat dit eindeloos door. Dus het programma start niet meer. Geen enkel programma overigens.
Ik heb het filter schoongemaakt (ook het klepje dat losgemaakt moet worden).
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en of ik het zelf kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank voor reacties.
Ik heb een Siemens SE24E236EU/31 van zo'n drie jaar oud. Altijd goed gedaan maar sinds gisteren doet hij raar/niks meer. Bij het starten van een programma wordt er water in de machine gepompt en kort daarna pompt hij weer water weg (via de afvoer). Dan pompt hij weer water in de machine en dan pompt hij weer wat af... en zo gaat dit eindeloos door. Dus het programma start niet meer. Geen enkel programma overigens.
Ik heb het filter schoongemaakt (ook het klepje dat losgemaakt moet worden).
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en of ik het zelf kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank voor reacties.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
rifki
Geplaatst op:
08-09-2011 15:16
rifki
Geplaatst op:
08-09-2011 15:16
het kan zijn dat de vaatwasser lekt :hou de vaatwasser even schuin om er zeker van te zijn
als het goed is is het een inbouw
als het goed is is het een inbouw
Geplaatst door:
rifki
Geplaatst op:
08-09-2011 15:17
rifki
Geplaatst op:
08-09-2011 15:17
als de vaatwasser lekt
zit er een bak in de vaatwasser die vult zich met water als die volloopt maakt hij de programma niet meer af
zit er een bak in de vaatwasser die vult zich met water als die volloopt maakt hij de programma niet meer af
Geplaatst door:
Hugo
Geplaatst op:
08-09-2011 20:53
Hugo
Geplaatst op:
08-09-2011 20:53
Dag Rifki,
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar er loopt geen water uit. Ook blijft hij het probleem houden.
Het is overigens een vrijstaande vaatwasser?
Heb je nog andere ideëen?
Als ik een monteur van Siemens laat komen, kost het me sowieso 59 euro. En dan hebben ze nog niks gedaan. Ik twijfel dus of ik dat moet doen of een nieuwe moet aanschaffen...
Alvast dank voor nog een reactie.
Met vriendelijke groet,
Hugo
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar er loopt geen water uit. Ook blijft hij het probleem houden.
Het is overigens een vrijstaande vaatwasser?
Heb je nog andere ideëen?
Als ik een monteur van Siemens laat komen, kost het me sowieso 59 euro. En dan hebben ze nog niks gedaan. Ik twijfel dus of ik dat moet doen of een nieuwe moet aanschaffen...
Alvast dank voor nog een reactie.
Met vriendelijke groet,
Hugo
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)