Miele G647 pakt geen water: repareren? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Edwin L
Geplaatst op:
21-08-2011 22:59
Edwin L
Geplaatst op:
21-08-2011 22:59
Bij Miele G647SC Plus gaat het water aan/afvoerlampje branden.
Bij aanzetten loopt de afvoerpomp al. Na een minuut hoor je twee klikjes en gaat het lampje knipperen. Na adviezen op dit forum al afvoer schoongemaakt met sodawater. Ook in aanvoer het waterfilter gereinigd. Verder geen idee wat ik nog kan proberen.
Vraag: als het een verkalkt filter of niveauregelaar is, loont het de kosten om een reparateur te laten komen? Ik heb geen idee wat zoiets zou gaan kosten.
Bij aanzetten loopt de afvoerpomp al. Na een minuut hoor je twee klikjes en gaat het lampje knipperen. Na adviezen op dit forum al afvoer schoongemaakt met sodawater. Ook in aanvoer het waterfilter gereinigd. Verder geen idee wat ik nog kan proberen.
Vraag: als het een verkalkt filter of niveauregelaar is, loont het de kosten om een reparateur te laten komen? Ik heb geen idee wat zoiets zou gaan kosten.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Edwin L
Geplaatst op:
22-08-2011 10:13
Edwin L
Geplaatst op:
22-08-2011 10:13
Vervolg op het storingzoeken: waarschijnlijk is de lekbak vol. Bij het voorover kantelen kwam er een plasje water uit.
Wat is nu een handige manier om verder te gaan? Deze storing is een maand geleden ook opgetreden, maar na een nacht sprong de machine weer aan. Waarschijnlijk een kleine lekkage ergens, maar waar...
Wat is nu een handige manier om verder te gaan? Deze storing is een maand geleden ook opgetreden, maar na een nacht sprong de machine weer aan. Waarschijnlijk een kleine lekkage ergens, maar waar...
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)