storing bauknecht |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
marco pes
Geplaatst op:
14-08-2011 20:36
Gewijzigd op:
24-10-2018 21:00
marco pes
Geplaatst op:
14-08-2011 20:36
Gewijzigd op:
24-10-2018 21:00
onze vaatwasser(bauknecht gsx7588) geeft elke keer storing f8 aan! hij start wel met het programma maar na half uurtje geeft ie de melding f8. kan iemand ons helpen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Emmy van Burken
Geplaatst op:
08-12-2011 22:22
Emmy van Burken
Geplaatst op:
08-12-2011 22:22
Ook wij ondervinden dit probleem, maar onze vaatwasser is een Whirlpool dwf 406. Kan deze storing zelf verholpen worden, en hoe kan ik de antwoorden lezen op dit forum. M.vr.Gr Emmy
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-12-2011 21:22
Gewijzigd op:
09-12-2011 21:25
HarryO
Geplaatst op:
09-12-2011 21:22
Gewijzigd op:
09-12-2011 21:25
F8 staat voor fout in de waterhoogte meting.
Kan ontstaan door een te veel aan schuimvorming, vervuilde machine of circulatie pomp maar de nivoregelaar zelf kan ook defect zijn.
Geef de machine eerst een Soda beurt.
Zet de machine aan zonder vaat en zeep op het heetste programma.
Laat hem even op temperatuur komen en giet er dan een liter heet water waar je een kopje soda in hebt opgelost bij in. Laat hem nog even lopen en zet hem dan stop.
Laat hem zo een uurtje staan inweken. Zet hem dan weer aan en laat hem z'n programma verder afmaken.
Mogelijk is het probleem dan opgelost.
PS: Bauknecht en Whirlpool is technisch gelijk.
Zoeken op deze site doe je in het eerste scherm, vul je tekst in en bij F8 kom je op je eigen topic uit.
Kan ontstaan door een te veel aan schuimvorming, vervuilde machine of circulatie pomp maar de nivoregelaar zelf kan ook defect zijn.
Geef de machine eerst een Soda beurt.
Zet de machine aan zonder vaat en zeep op het heetste programma.
Laat hem even op temperatuur komen en giet er dan een liter heet water waar je een kopje soda in hebt opgelost bij in. Laat hem nog even lopen en zet hem dan stop.
Laat hem zo een uurtje staan inweken. Zet hem dan weer aan en laat hem z'n programma verder afmaken.
Mogelijk is het probleem dan opgelost.
PS: Bauknecht en Whirlpool is technisch gelijk.
Zoeken op deze site doe je in het eerste scherm, vul je tekst in en bij F8 kom je op je eigen topic uit.
Geplaatst door:
Trilding
Geplaatst op:
06-09-2013 22:16
Trilding
Geplaatst op:
06-09-2013 22:16
Wij hebben een complete keuken gekocht met 6 apparaten van bauknecht waarvan er na 3 jaar al 3 producten een monteur nodig hebben gehad of zelf geheel zijn overleden (vaatwasser)!
Ik vind het een prut product, slecht materiaal en een hele slechte service! Zeker gezien wij een keuken hebben gekocht met 6 apparaten waarbij wij 5 jaar garantie zouden krijgen,. Maar op het moment dat je aanklopt voor garantie blijkt dat je een apart formulier moet hebben ingevuld!?
Kort om geen garantie begin maar een rechtszaak is het advies!
Wat een oplichters!
Ik vind het een prut product, slecht materiaal en een hele slechte service! Zeker gezien wij een keuken hebben gekocht met 6 apparaten waarbij wij 5 jaar garantie zouden krijgen,. Maar op het moment dat je aanklopt voor garantie blijkt dat je een apart formulier moet hebben ingevuld!?
Kort om geen garantie begin maar een rechtszaak is het advies!
Wat een oplichters!
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-09-2013 11:14
HarryO
Geplaatst op:
09-09-2013 11:14
Tegen wie ageer je nu? Tegen Bauknecht, de monteur of de leverancier?
Tevens heb je na de garantie nog steeds recht op een normale behandeling en is een machine na 3 jaar niet afgeschreven.
Zie Consuwijzer.nl
Tevens heb je na de garantie nog steeds recht op een normale behandeling en is een machine na 3 jaar niet afgeschreven.
Zie Consuwijzer.nl
Geplaatst door:
Marieke
Geplaatst op:
01-06-2014 11:49
Marieke
Geplaatst op:
01-06-2014 11:49
Hier het zelfde. Van nieuws af aan telkens weer storing F8 E1. Al zeker 4 maal een monteur bij geweest. Ik ben dat ding spuugzat. Betreft een Bauknecht GSXP 6130.
Nu start hij zelfs niet meer op. Dus leeg laten draaien zit er niet meer in. Ik ben benieuwd of het nog in de garantie valt. Hij is nu net drie jaar oud. We gaan weer een melding doen richting Bauknecht.
Nu start hij zelfs niet meer op. Dus leeg laten draaien zit er niet meer in. Ik ben benieuwd of het nog in de garantie valt. Hij is nu net drie jaar oud. We gaan weer een melding doen richting Bauknecht.
Geplaatst door:
Sjirk Hoff
Geplaatst op:
10-06-2014 12:03
Sjirk Hoff
Geplaatst op:
10-06-2014 12:03
Wij hebben het zelfde euvel, ook wij hebben geen formulier in gevuld dus is er geen garantie meer op , hij is 2,5 jaar oud en dit is het tweede keer dat er iemand van Bauknecht moet komen, de eerste keer wou de deur niet meer sluiten en nu steeds de foutmelding F8.. Ook wij hebben er genoeg van, nog 1 x weer iets mis dan gaat hij de deur uit. Volgende keer een miele
Geplaatst door:
Rene
Geplaatst op:
11-07-2014 22:54
Gewijzigd op:
11-07-2014 22:56
Rene
Geplaatst op:
11-07-2014 22:54
Gewijzigd op:
11-07-2014 22:56
heb onlangs hetzelfde probleem gehad.
Bauknecht vaatwasser 28mnd oud.
storing E1 F8. staat zoals beschreven voor water probleem.
het water niveau is niet goed.
bij mij was de water indicator (niveau meter) niet goed.
deze vertelde de computer dat er al water in zat, terwijl dit niet zo was.
ik haalde de stekker los van de WI en toen begon de machine wel weer te werken. toen de machine werkte stopte ik het stekkertje weer terug in de WI.
vrvolgens moet het water afgepompt worden (volgens programma) daarna moet de WI weer aangeven dat er geen water is, dit deed hij niet... probleem gevonden.
nieuwe WI geplaatst (€34,-) (zeer eenvoudig) klaar.
Bauknecht vaatwasser 28mnd oud.
storing E1 F8. staat zoals beschreven voor water probleem.
het water niveau is niet goed.
bij mij was de water indicator (niveau meter) niet goed.
deze vertelde de computer dat er al water in zat, terwijl dit niet zo was.
ik haalde de stekker los van de WI en toen begon de machine wel weer te werken. toen de machine werkte stopte ik het stekkertje weer terug in de WI.
vrvolgens moet het water afgepompt worden (volgens programma) daarna moet de WI weer aangeven dat er geen water is, dit deed hij niet... probleem gevonden.
nieuwe WI geplaatst (€34,-) (zeer eenvoudig) klaar.
Geplaatst door:
Nathalie
Geplaatst op:
19-11-2014 14:10
Nathalie
Geplaatst op:
19-11-2014 14:10
Dag Rene,
Uw berichtje :nieuwe WI geplaatst (€34,-) (zeer eenvoudig) klaar.
Kan je me zeggen waar die WI zit? ik heb net hetzelfde probleem ..
Alvast bedankt !
Uw berichtje :nieuwe WI geplaatst (€34,-) (zeer eenvoudig) klaar.
Kan je me zeggen waar die WI zit? ik heb net hetzelfde probleem ..
Alvast bedankt !
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-11-2014 12:22
HarryO
Geplaatst op:
22-11-2014 12:22
Is afhankelijk van het type van de machine.
Graag het volledige type nummer en het lange service nummer, staan in de deurrand.
De WI zit meestal in het labyrint aan de linker zijkant (van voren gezien) maar is niet bij ieder type het zelfde en/of los verkrijgbaar.
Graag het volledige type nummer en het lange service nummer, staan in de deurrand.
De WI zit meestal in het labyrint aan de linker zijkant (van voren gezien) maar is niet bij ieder type het zelfde en/of los verkrijgbaar.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)