Miele G 634 SCVI water aan/afvoer lampje |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
25-05-2021 05:57
bennie
Geplaatst op:
25-05-2021 05:57
@anja, jouw mchine geeft specifiek aan dat het aan de wateraanvoer ligt.
Dus soda zal niet veel helpen.
Heb je het zeefje in het waterslot al schoongemaakt, en staat de kraan ver genoeg open?
Volgens de gebruiksaanwijzing is je waterdruk te laag, maar dat zou hij ook aan moeten geven bij het 55graden programma.
Dus soda zal niet veel helpen.
Heb je het zeefje in het waterslot al schoongemaakt, en staat de kraan ver genoeg open?
Volgens de gebruiksaanwijzing is je waterdruk te laag, maar dat zou hij ook aan moeten geven bij het 55graden programma.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Peter, Almere
Geplaatst op:
28-09-2022 15:45
Peter, Almere
Geplaatst op:
28-09-2022 15:45
Bij mijn Miele vaatwasser G634 1 SCVI plus knipperde ook het rode lampje aan/afvoer. Ik heb de zijplaten er afgehaald en ik had een waterlekkage bij een rubber o-ring aan het ventiel aan de zijkant. Nieuwe ring er in, alles droog gemaakt en klaar. Maar omdat ik het wasprogramma heb afgebroken om te testen knippert nu naast het aan/afvoerlampje ook het rode lampje links en de vaatwasser doet niks meer. Weet iemand hoe je dat kunt verhelpen?
Geplaatst door:
herman
Geplaatst op:
08-12-2022 22:17
herman
Geplaatst op:
08-12-2022 22:17
keerklep vervangen,deze zit bovenop schoepenrad afvoerpomp met stalen kogel rubber afdichting is versleten zodat kogel blijft hangen kost €36
Geplaatst door:
Siet
Geplaatst op:
03-10-2024 14:29
Siet
Geplaatst op:
03-10-2024 14:29
Bij mij gaat de vaatwasmachine niet leegpompen. 2 rode lampjes branden. Het zonnetje en die met de pijltjes. Ik heb alle onderdelen schoongemaakt en filter ook. Nog steeds niet opgelost. Wat kan ik doen? Met vriendelijke groet Siet
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)