bosch type S9l1b, start niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ellen
Geplaatst op:
14-06-2011 21:43
Ellen
Geplaatst op:
14-06-2011 21:43
Hallo,
Onze vaatwasser bosch S9l1B (SGV43A33EU/55)is gestopt midden in een programma, hij bleef hangen en bleef doordraaien. Nadat ik hem had gereset deed ie helemaal niks meer. Er blijft water onderin staan. In het display staat een lampje van een kraan, wat zou zeggen dat er geen watertoevoer is. Mijn man heeft dit verholpen, lampje is uit, maar de machine doet het nog steeds niet. Als je hem aan zet dan geeft hij een bromgeluid alsof hij het programma start maar dan houdt hij op en doet hij niks meer. Wie o wie heeft een idee??
Onze vaatwasser bosch S9l1B (SGV43A33EU/55)is gestopt midden in een programma, hij bleef hangen en bleef doordraaien. Nadat ik hem had gereset deed ie helemaal niks meer. Er blijft water onderin staan. In het display staat een lampje van een kraan, wat zou zeggen dat er geen watertoevoer is. Mijn man heeft dit verholpen, lampje is uit, maar de machine doet het nog steeds niet. Als je hem aan zet dan geeft hij een bromgeluid alsof hij het programma start maar dan houdt hij op en doet hij niks meer. Wie o wie heeft een idee??
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Ellen
Geplaatst op:
14-06-2011 22:59
Ellen
Geplaatst op:
14-06-2011 22:59
Mijn man heeft hem nu zover dat ie weer draait, vlotter bleef hangen (vermoed mijn man) maar de klok lijkt niet nu door te lopen. We hebben hem leeggehaalt, kan dat ook een probleem zijn? Dat dus het water er nog in stond?? Morgen kijk ik of ie het doet. Tips e.d. zijn nog steeds van harte welkom.
Geplaatst door:
Ellen
Geplaatst op:
16-06-2011 20:15
Gewijzigd op:
16-06-2011 20:16
Ellen
Geplaatst op:
16-06-2011 20:15
Gewijzigd op:
16-06-2011 20:16
Hij doet het helaas niet er blijft water onderin staan alsof hij niet afpompt? Het lampje van het kraantje brand ook weer. Mijn man denkt dat er bij de pomp een drieweg klep zit die niet functioneerd, zou dit kunnen?? De pomp draait en pompt wel maar het water gaat er niet uit.
Geplaatst door:
Ellen
Geplaatst op:
18-06-2011 13:35
Ellen
Geplaatst op:
18-06-2011 13:35
Nou hij doet het weertopic kan dus gesloten worden. Er zat een zwart lipje van een plastic verpakking in de pomp.....
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)