Vaatwasser.nl
/ Forum
/ Inbouwen en aansluiten van vaatwassers
/ monteren ladefrontjes op deur vaatwasser
| monteren ladefrontjes op deur vaatwasser |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Frans
Geplaatst op:
11-06-2011 17:29
Frans
Geplaatst op:
11-06-2011 17:29
In mijn keuken staat nu geen vaatwasser. Ik wil deze in de plaats van een ladeblok laten plaatsten. De drie fronten van de lades wil ik op de deur van een vaatwasser monteren.
Is dat eiegnlijk wel mogelijk?
En hoe moet ik dat dan doen?
Graag tips waar ik op moet letten.
Is dat eiegnlijk wel mogelijk?
En hoe moet ik dat dan doen?
Graag tips waar ik op moet letten.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
11-06-2011 23:56
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
11-06-2011 23:56
De stekker van de vaatwasser uit het stopcontact halen.
Aan de binnenkant van de deur van de vaatwasser zitten schroeven, daar kunt u van boven af steeds aan elke kant een schroef uitdraaien, een gaatje boren door het front van de deur en het front van de lade met wat langere rvs schroeven aan de deur vastschroeven.
Zo kunt u de frontjes stuk voor stuk op de deur monteren.
Ik gebruik een paar stukjes dubbelzijdig plakband om de frontjes te fixeren voor ik ga schroeven.
Verwijder de zijpanelen van de vaatwasser en stel de vering van de deur zodanig bij dat de deur niet met een noodgang naar beneden klapt, de deur is nl. een stuk zwaarder geworden.
Vraag de leverancier of de vering sterk genoeg is om het extra gewicht op te vangen.
Aan de binnenkant van de deur van de vaatwasser zitten schroeven, daar kunt u van boven af steeds aan elke kant een schroef uitdraaien, een gaatje boren door het front van de deur en het front van de lade met wat langere rvs schroeven aan de deur vastschroeven.
Zo kunt u de frontjes stuk voor stuk op de deur monteren.
Ik gebruik een paar stukjes dubbelzijdig plakband om de frontjes te fixeren voor ik ga schroeven.
Verwijder de zijpanelen van de vaatwasser en stel de vering van de deur zodanig bij dat de deur niet met een noodgang naar beneden klapt, de deur is nl. een stuk zwaarder geworden.
Vraag de leverancier of de vering sterk genoeg is om het extra gewicht op te vangen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)