whirlpool adg9556 lekt |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ben
Geplaatst op:
01-06-2011 22:33
Ben
Geplaatst op:
01-06-2011 22:33
Er loopt tijdens het drogen water onder uit het ventilatorhuis rechts aan de zijkant van de machine.
Het is een plasje wat steeds tussendoor opdroogd, dus machine werkt verder normaal. Had dit ontdekt na het vervangen van de spoelpomp. Is hier nog iets aan te doen?
Het is een plasje wat steeds tussendoor opdroogd, dus machine werkt verder normaal. Had dit ontdekt na het vervangen van de spoelpomp. Is hier nog iets aan te doen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
02-06-2011 19:31
Geplaatst op:
02-06-2011 19:31
Maak de sproeiarmen schoon en vervang het kapje met de 2 gaten in de stijgbuis achterin.
Waarschijnlijk zijn de rubbers die daarin horen te zitten helemaal vergaan.
Waarschijnlijk zijn de rubbers die daarin horen te zitten helemaal vergaan.
Geplaatst door:
Ben
Geplaatst op:
02-06-2011 22:07
Ben
Geplaatst op:
02-06-2011 22:07
Dank voor uw snelle antwoord.
Machine is 5,5 jaar oud, sproeiarmen zijn schoon en de rubbertjes achter de bovenste sproeiarm zijn niet verteerd, vertonen geen scheurtjes en lijken nog netjes aan te sluiten. Voel zelfs nog een lichte wrijving wanneer ik het kapje los op de sproeiarm aansluiting druk. Maar ik weet niet of dit voldoende is. Het gat aan de rechterkant in de machine lijkt rondom een plastic rondje wat er achter zit gewoon open te zijn. (klopt dit)
Gaarne uw advies en adres waar ik dan eventueel dat kapje kan bestellen.
mvg Ben
Machine is 5,5 jaar oud, sproeiarmen zijn schoon en de rubbertjes achter de bovenste sproeiarm zijn niet verteerd, vertonen geen scheurtjes en lijken nog netjes aan te sluiten. Voel zelfs nog een lichte wrijving wanneer ik het kapje los op de sproeiarm aansluiting druk. Maar ik weet niet of dit voldoende is. Het gat aan de rechterkant in de machine lijkt rondom een plastic rondje wat er achter zit gewoon open te zijn. (klopt dit)
Gaarne uw advies en adres waar ik dan eventueel dat kapje kan bestellen.
mvg Ben
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)