frigidaire fd 604z pakt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
marc
Geplaatst op:
01-06-2011 20:00
marc
Geplaatst op:
01-06-2011 20:00
hoi, ik heb het volgende probleem met mijn figidaire fd604z: er zat een aardsluiting in; deze kwam van een defect warmteelement; dit heb ik vernieuwd, en kom er nu achter dat hij geen water pakt; ik heb alle toegankelijke slangen doorgeblazen, het waterinlaatventiel gedemonteerd en getest en de pompen gecontroleerd. volgens mij blijft hij gewoon een hoog niveau contact houden; want afpompen werkt wel continu; ik kan ivm veiligheid geen spanning controleren op het inlaatventiel; ik zie nergens een (lek)vlotter... gaarne hulp
groetjes, marc
groetjes, marc
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
01-06-2011 20:23
Geplaatst op:
01-06-2011 20:23
Kijk eens onder de zeef. Hier zit rechts een uitstulping met een schroef bovenop.
Draai deze los en maak de 2 blauwe luchtvallen schoon. Ook even kokend water in het gedeelte eronder laten lopen.
Draai deze los en maak de 2 blauwe luchtvallen schoon. Ook even kokend water in het gedeelte eronder laten lopen.
Geplaatst door:
marc
Geplaatst op:
01-06-2011 23:28
marc
Geplaatst op:
01-06-2011 23:28
Hoi, ernst, bedankt voor je reactie alvast;
is dat zo\\\\\\\'n beetje doorzichtige \\\\\\\"knop\\\\\\\" welke aan de voorzijde voor de verbindingsslang van het pomphuis naar de sproeiertoevoer zit? Deze heb ik inderdaad zien zitten, maar het was me niet helemaal duidelijk hoe deze te demonteren. Ik zie wel dat daar binnen troep zit.
groetjes, Marc.
is dat zo\\\\\\\'n beetje doorzichtige \\\\\\\"knop\\\\\\\" welke aan de voorzijde voor de verbindingsslang van het pomphuis naar de sproeiertoevoer zit? Deze heb ik inderdaad zien zitten, maar het was me niet helemaal duidelijk hoe deze te demonteren. Ik zie wel dat daar binnen troep zit.
groetjes, Marc.
Geplaatst door:
Geplaatst op:
02-06-2011 19:33
Geplaatst op:
02-06-2011 19:33
Net zoals ik zei. Met het schroefje dat bovenop zit. Dan kun je het kapje omhoog trekken
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)