miele G-643 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
koning
Geplaatst op:
21-05-2011 14:26
koning
Geplaatst op:
21-05-2011 14:26
beste,onmze miele vaatwasser lekt water via het overloopbuisje ,op de bodemplaat.
als ik hem tijdens het progamma open doet,staat het water tot bijna aan de rand van de deur.de laatste tijd deed hij al niet meer op het laatst het water voledig wegpompen,we zetten hem dan even opnieuw aan zodat het water weg was.de pomp draait wel gewoon en de filters zijn schoon.nu is het erger geworden staat nu water onder de kastjes ,heb u voor mij een mogelijk oplosing voor dit probleem.bij voorbaat dank
als ik hem tijdens het progamma open doet,staat het water tot bijna aan de rand van de deur.de laatste tijd deed hij al niet meer op het laatst het water voledig wegpompen,we zetten hem dan even opnieuw aan zodat het water weg was.de pomp draait wel gewoon en de filters zijn schoon.nu is het erger geworden staat nu water onder de kastjes ,heb u voor mij een mogelijk oplosing voor dit probleem.bij voorbaat dank
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
22-05-2011 11:11
Geplaatst op:
22-05-2011 11:11
Dit lijkt een defect inlaatventiel of een defecte/verstopte niveauregelaar.
Loopt de machine ook langzaam vol als hij uit staat?
Loopt de machine ook langzaam vol als hij uit staat?
Geplaatst door:
Frank
Geplaatst op:
17-02-2012 17:37
Frank
Geplaatst op:
17-02-2012 17:37
Wij hebben gisteren hetzelfde probleem gehad d.w.z. de machine pakte geen water meer.
Ik heb toen de gebruiksaanwijzing gelezen bij "storingen" en stond daar een tekening van de situatie van het reinigen van de afvoerpomp
en de terugslagklep.
Ik heb dat gedaan en .....hij deed het weer!!!!!!
Mijn vrouw is nu ook weer blij!!
Ik heb toen de gebruiksaanwijzing gelezen bij "storingen" en stond daar een tekening van de situatie van het reinigen van de afvoerpomp
en de terugslagklep.
Ik heb dat gedaan en .....hij deed het weer!!!!!!
Mijn vrouw is nu ook weer blij!!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)