Bosch vaatwasser pakt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ton
Geplaatst op:
30-11-2024 14:19
Ton
Geplaatst op:
30-11-2024 14:19
Hallo mij bosch vaatwasser SGI43F45EU/31 pakte ineens geen water meer, bleef brommen.
Al eens vaker vaatwasser gemaakt, dus zelf aan de slag. 1e mogelijkheid het electrische waterslot, deze vervangen. tijdens test terwijl machine uitgebouwd stond werd er water gepakt dus gefixed dacht ik. Na inbouwen en machine netjes waterpas geplaatst weer geen water.
Ik ben er nu achter dat als de machine wat voorover gekanteld staat, wat dus tijdens test blijkbaar het geval was, hij het wel doet. Geen idee waar ik dit moet zoeken, labyrinth werkt naar behoren.
Enig idee iemand?
Al eens vaker vaatwasser gemaakt, dus zelf aan de slag. 1e mogelijkheid het electrische waterslot, deze vervangen. tijdens test terwijl machine uitgebouwd stond werd er water gepakt dus gefixed dacht ik. Na inbouwen en machine netjes waterpas geplaatst weer geen water.
Ik ben er nu achter dat als de machine wat voorover gekanteld staat, wat dus tijdens test blijkbaar het geval was, hij het wel doet. Geen idee waar ik dit moet zoeken, labyrinth werkt naar behoren.
Enig idee iemand?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)