Inventum |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Larissa
Geplaatst op:
18-10-2024 21:42
Larissa
Geplaatst op:
18-10-2024 21:42
Hoi,
Mijn inventum vaatwasser model IVW6013A blijft op klaar staan.
Ik kan geen programma meer kiezen.
Stekker al keer uitgehaald maar lampje blijft nog steeds branden op klaar.
Iemand hier ervaring mee?
Mijn inventum vaatwasser model IVW6013A blijft op klaar staan.
Ik kan geen programma meer kiezen.
Stekker al keer uitgehaald maar lampje blijft nog steeds branden op klaar.
Iemand hier ervaring mee?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
20-10-2024 21:07
bennie
Geplaatst op:
20-10-2024 21:07
Heeft u al een keer proberen te resetten?
Als u het wasprogramma wilt beëindigen of de vaatwasmachine wilt resetten:• Open de deur voorzichtig en houd de programmakeuzeknop (2) gedurende 3 seconden ingedrukt. Het indicatielampje bij het programma gaat uit en het indicatielampje Klaar knippert.• Sluit de deur zodat de machine gedurende ca. 30 seconden al het aanwezige water weg kan pompen.• Zodra het programma beëndigd is, zal er vijf keer een geluidsignaal klinken en het indicatielampje Klaar brandt.• Open de deur en zet de vaatwasmachine uit met de Aan/Uit- knop (1) of selecteer een ander programma met de programmakeuzeknop (2) en schakel de vaatwasmachine opnieuw in
Als u het wasprogramma wilt beëindigen of de vaatwasmachine wilt resetten:• Open de deur voorzichtig en houd de programmakeuzeknop (2) gedurende 3 seconden ingedrukt. Het indicatielampje bij het programma gaat uit en het indicatielampje Klaar knippert.• Sluit de deur zodat de machine gedurende ca. 30 seconden al het aanwezige water weg kan pompen.• Zodra het programma beëndigd is, zal er vijf keer een geluidsignaal klinken en het indicatielampje Klaar brandt.• Open de deur en zet de vaatwasmachine uit met de Aan/Uit- knop (1) of selecteer een ander programma met de programmakeuzeknop (2) en schakel de vaatwasmachine opnieuw in
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)