Siemens SL15N1S kraan lampje brand |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mark
Geplaatst op:
24-07-2024 18:43
Mark
Geplaatst op:
24-07-2024 18:43
Mijn Siemens SL15N1S kraan lampje brand, en de pomp blijft lopen, ook wanneer ik de deur open. Wanneer ik de floater die onder de sproeiarm zit manipuleer (omhoog trek en laat vallen), stopt de pomp, en soms wordt het programma dan voortgezet.
Ik kan online nergens iets vinden over dit model, is er ergens een reparatie manual te vinden?
De truc met heet water en soda is niet gelukt (behalve dat wanneer hij het weer even deed het geluid van het water krachtiger klonk).
Ik heb ook het frontpaneel, en de klep onder de deur eraf gehad, maar kon niet onder de machine komen zo... Dat zag er anders uit dan de video's die ik gezien had.
Een reparatie manual, en/of advies zou erg op prijs gesteld worden!
Ik kan online nergens iets vinden over dit model, is er ergens een reparatie manual te vinden?
De truc met heet water en soda is niet gelukt (behalve dat wanneer hij het weer even deed het geluid van het water krachtiger klonk).
Ik heb ook het frontpaneel, en de klep onder de deur eraf gehad, maar kon niet onder de machine komen zo... Dat zag er anders uit dan de video's die ik gezien had.
Een reparatie manual, en/of advies zou erg op prijs gesteld worden!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)