resetten Bauknecht GSXK 7316 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-08-2020 12:36
bennie
Geplaatst op:
01-08-2020 12:36
@clara, is het water wel warm als hij stopt?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Clara
Geplaatst op:
02-08-2020 17:15
Gewijzigd op:
Clara
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
@Bennie, ja het water is warm. Het lijkt echt of hij doet alles tot 23 min voor het einde. Spoelprogramma werkt hij wel af.
We hebben uiteraard hem al uit stekker getrokken, water uitgezet en volgende dag opnieuw geprobeerd maar helaas.... hetzelfde.
Mvg, Clara
We hebben uiteraard hem al uit stekker getrokken, water uitgezet en volgende dag opnieuw geprobeerd maar helaas.... hetzelfde.
Mvg, Clara
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-08-2020 21:09
bennie
Geplaatst op:
03-08-2020 21:09
Begin eens met een sodabeurt, als dat niet helpt moet hij opengemaakt worden.
SODA beurt:
Laat de machine geheel leeglopen door de afvoerslang in een teiltje te leggen en de machine even aan te zetten.
Hang de afvoer slang weer terug in de afvoer.
Controleer het filtertje tussen kraan en slang op kalk/prut.
Los een kopje SODA op in een paar liter zo heet mogelijk water. Giet dit water in de machine. Vul de machine bij met heet water tot max 1 cm boven het filter.
Sluit de deur en zet de machine even aan. Zo gauw als hij afpompt de machine uitzetten.
Laat hem zo een dik uur inweken en zet de machine dan aan.
Kies voor het heetste programma en laat hem zijn beurt afmaken.
SODA beurt:
Laat de machine geheel leeglopen door de afvoerslang in een teiltje te leggen en de machine even aan te zetten.
Hang de afvoer slang weer terug in de afvoer.
Controleer het filtertje tussen kraan en slang op kalk/prut.
Los een kopje SODA op in een paar liter zo heet mogelijk water. Giet dit water in de machine. Vul de machine bij met heet water tot max 1 cm boven het filter.
Sluit de deur en zet de machine even aan. Zo gauw als hij afpompt de machine uitzetten.
Laat hem zo een dik uur inweken en zet de machine dan aan.
Kies voor het heetste programma en laat hem zijn beurt afmaken.
Geplaatst door:
A. Lenskens
Geplaatst op:
10-09-2020 15:50
A. Lenskens
Geplaatst op:
10-09-2020 15:50
Mijn vw type Gsxp 7527 reageert helemaal nergens op. Ook niet op de knop reset. Wat te doen ?
Mvg
Annemieke
Mvg
Annemieke
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-09-2020 22:32
bennie
Geplaatst op:
10-09-2020 22:32
Dag annemieke, Is het alsof de stekker er uit is?
Brand er geen enkel lampje meer?
Brand er geen enkel lampje meer?
Geplaatst door:
Sanne Collet
Geplaatst op:
22-09-2020 20:44
Sanne Collet
Geplaatst op:
22-09-2020 20:44
Mijn type gsxp 7572 stopt er na twee minuten mee. Het maakt niet uit welk programma. Zodra je hem aanzet, begint ie water weg te pompen. Vervolgens komt het programma niet op gang, na twee minuten stopt alles en drupt er nog wat water uit de bovenste spoelarm.
Display geeft geen melding, slechts de resterende tijd, net als anders wanneer je tussentijds opent.
Heeft iemand een idee?
Display geeft geen melding, slechts de resterende tijd, net als anders wanneer je tussentijds opent.
Heeft iemand een idee?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
24-09-2020 21:47
bennie
Geplaatst op:
24-09-2020 21:47
Als je de deur dichtgedrukt houd, gaat het programma dan wel door?
Geplaatst door:
Dirk de Greef
Geplaatst op:
01-02-2021 19:33
Dirk de Greef
Geplaatst op:
01-02-2021 19:33
Hoi,
Mijn vaatwasser gooit geen water rond.. Ik heb hem een keer gereset (playknop 5 seconden inhouden en eerst op spoelprogramma) toen deed hij het even. Nu doet hij het weer niet. Hij lijkt wel water toe te voegen, maar gooit het niet rond zodra het programma zou moeten starten. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb een foto toegevoegd met het typenummer.
Mvg,
Dirk
Mijn vaatwasser gooit geen water rond.. Ik heb hem een keer gereset (playknop 5 seconden inhouden en eerst op spoelprogramma) toen deed hij het even. Nu doet hij het weer niet. Hij lijkt wel water toe te voegen, maar gooit het niet rond zodra het programma zou moeten starten. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb een foto toegevoegd met het typenummer.
Mvg,
Dirk
Geplaatst door:
Dirk de Greef
Geplaatst op:
01-02-2021 19:34
Dirk de Greef
Geplaatst op:
01-02-2021 19:34
Hoi,
Mvg,
Dirk
Mvg,
Dirk
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-02-2021 14:49
bennie
Geplaatst op:
06-02-2021 14:49
@Dirk de Greef.
Blijf het na het water toevoegen helemaal stil of hoor je een zachte brom?
Blijf het na het water toevoegen helemaal stil of hoor je een zachte brom?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)