Ikea afvoerpomp doormeten? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Michael
Geplaatst op:
07-04-2024 14:05
Michael
Geplaatst op:
07-04-2024 14:05
De vaatwasser van mijn ex geeft foutcode i50. Dat is al de zoveelste keer en ik heb er al een compleet servies uitgehaald ondertussen. Dit keer gebeurd er alleen weinig. Na het resetten en bijvoorbeeld kiezen voor spoelen springt het programma op 27 minuten. Na het sluiten van de deur hoor ik niks bij de pompen en na een minuut ongeveer springt de machine weer in storing i50 met 5 piepjes.
Er zit een Johson Electric E11IWS pomp in.110-140V 50Hz. Hoe kan ik deze doormeten en wat moet ik meten? Ik meet op alleen op het eerste en tweede contact 91 ohm. Alle andere combinaties meet ik niks.
Een pompje kost rond de 50 euro en wil ik best vervangen maar is dit het probleem of kan het nog iets anders zijn?
Er zit een Johson Electric E11IWS pomp in.110-140V 50Hz. Hoe kan ik deze doormeten en wat moet ik meten? Ik meet op alleen op het eerste en tweede contact 91 ohm. Alle andere combinaties meet ik niks.
Een pompje kost rond de 50 euro en wil ik best vervangen maar is dit het probleem of kan het nog iets anders zijn?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
22-04-2024 15:39
bennie
Geplaatst op:
22-04-2024 15:39
Er kan ook rommel om de as zitten, waardoor hij zwaar of niet wil draaien, maar als je zelfs geenbrom hoort , denk ik wel dat de afvoerpomp kapot is.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)