Pelgrim GVW465RVS Korfgeleiders boven |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Pascal
Geplaatst op:
07-03-2024 09:35
Pascal
Geplaatst op:
07-03-2024 09:35
Beste,
Mijn collega heeft proactief korfgeleiders (art.nr.244489) besteld voor de vaatwasser in onze teamkamer. De machine is een Pelgrim GVW465RVS. Ik heb echter geen idee hoe deze vervangen moeten worden. Ik lees op Google tips tussen "met de schroevendraaier loswrikken" en gehele instructies dat de zijpanelen moeten worden gedemonteerd. Om erger te voorkomen wil ik dus niet beginnen aan deze klus zonder precies te weten wat ik moet doen. Verkopende partijen (inclusief de winkel waar mijn college de onderdelen heeft gekocht) willen geen instructies geven ('wij verkopen alleen onderdelen') of kunnen alleen een onderdelen schema overhandigen.
Hopelijk is het het plaatsen van een oproep om hulp de uitkomst.
Voorbaat dank,
Pascal
(Conciƫrge die blijkbaar toch geen manusje van alles is)
Mijn collega heeft proactief korfgeleiders (art.nr.244489) besteld voor de vaatwasser in onze teamkamer. De machine is een Pelgrim GVW465RVS. Ik heb echter geen idee hoe deze vervangen moeten worden. Ik lees op Google tips tussen "met de schroevendraaier loswrikken" en gehele instructies dat de zijpanelen moeten worden gedemonteerd. Om erger te voorkomen wil ik dus niet beginnen aan deze klus zonder precies te weten wat ik moet doen. Verkopende partijen (inclusief de winkel waar mijn college de onderdelen heeft gekocht) willen geen instructies geven ('wij verkopen alleen onderdelen') of kunnen alleen een onderdelen schema overhandigen.
Hopelijk is het het plaatsen van een oproep om hulp de uitkomst.
Voorbaat dank,
Pascal
(Conciƫrge die blijkbaar toch geen manusje van alles is)
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
07-03-2024 18:36
bennie
Geplaatst op:
07-03-2024 18:36
Volgens mij moet je hiervoor de zijwanden verwijderen en via de andere kant vastschroeven
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-03-2024 19:06
bennie
Geplaatst op:
08-03-2024 19:06
https://www.vaatwasser.nl/forum/854-bevestigingsplaatje-korfgeleider/10/
Hier word er ook over gesproken, en ook andere oplossingen beschreven
Hier word er ook over gesproken, en ook andere oplossingen beschreven
Forum
Storingen