Bosch vaatwasser word niet warm |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Collin
Geplaatst op:
05-11-2023 12:32
Collin
Geplaatst op:
05-11-2023 12:32
Hallo, ik heb een Srv43m03eu/31 vaatwasser die wel een beetje warm word maar niet op temperatuur komt.
Ik heb de ntc al vervangen nadat ik deze had doorgemeten met de stekker er nog op aangezien ik deze er niet af kreeg en de weerstand 10k ohm was dacht ik. Echter na het loshalen van de stekker was de weerstand hetzelfde als de nieuwe ntc.
Nu heb ik de voedingsvoltage naar de warmtespiraal in het doorstroomventiel gemeten deze is 50volt. Nou lijkt dit me erg weinig aangezien het een 230v element is.
De weerstand van de warmtespiraal is 23,1 ohm (deze wel netjes de kabels los gehaald voor het meten😜)
De micro schakelaar in het doorstroomventiel heeft geen spanningsverlies als de pomp ingeschakeld word.
Iemand een tip waar ik het probleem mischien zou kunnen gaan vinden?
Ik heb de ntc al vervangen nadat ik deze had doorgemeten met de stekker er nog op aangezien ik deze er niet af kreeg en de weerstand 10k ohm was dacht ik. Echter na het loshalen van de stekker was de weerstand hetzelfde als de nieuwe ntc.
Nu heb ik de voedingsvoltage naar de warmtespiraal in het doorstroomventiel gemeten deze is 50volt. Nou lijkt dit me erg weinig aangezien het een 230v element is.
De weerstand van de warmtespiraal is 23,1 ohm (deze wel netjes de kabels los gehaald voor het meten😜)
De micro schakelaar in het doorstroomventiel heeft geen spanningsverlies als de pomp ingeschakeld word.
Iemand een tip waar ik het probleem mischien zou kunnen gaan vinden?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)