Zanussi ZDT22002FA blijft pompen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Pim kwakman
Geplaatst op:
15-08-2023 01:14
Pim kwakman
Geplaatst op:
15-08-2023 01:14
Beste allemaal, sinds 2017 in bezit van een Zanussi vaatwasser. Werkte altijd prima. Gebruiken altijd 65 graden 30 minuten programma. Maar onlangs hebben mijn ouders hem een keer aangezet op een ander programma, en ineens viel mij op dat het programma niet meer stopte en de machine bleef maar pompen, wel een uur lang. Na een keer de stekker eruit en erin was het gelukkig over. Maar nu een paar weken later is het probleem er weer, maar nu nog gekker.
De vaatwasser is uit zichzelf aangegaan. Stekker zit erin, maar aan/uit knop staat uit. En heeft de hele nacht staan pompen (droog dus) met als gevolg dat er in de ochtend een erg verbrande geur in de keuken hing. Direct de stekker eruit getrokken. Maar nu als ik de stekker er weer in doe, blijft hij maar pompen. Zelfs met aan/uit knop uit. Resetten werkt niet. Wat nu?
Vlotter? Filters zijn schoon.
De vaatwasser is uit zichzelf aangegaan. Stekker zit erin, maar aan/uit knop staat uit. En heeft de hele nacht staan pompen (droog dus) met als gevolg dat er in de ochtend een erg verbrande geur in de keuken hing. Direct de stekker eruit getrokken. Maar nu als ik de stekker er weer in doe, blijft hij maar pompen. Zelfs met aan/uit knop uit. Resetten werkt niet. Wat nu?
Vlotter? Filters zijn schoon.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Crobeck Marc
Geplaatst op:
29-05-2024 10:41
Crobeck Marc
Geplaatst op:
29-05-2024 10:41
Ik heb een Zanussi ZDT25001FA met hetzelfde probleem. Kunt u mij de oplossing geven voor dit probleem?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)