Rubberen flap Siemens vaatwasser |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Bassemans
Geplaatst op:
03-08-2023 12:55
Bassemans
Geplaatst op:
03-08-2023 12:55
Hallo, ik heb gisteren een Siemens SN45ZS49CE ingebouwd. De rubberen flap die vooraan onder hangt, heeft deze een functie of mag deze weg? Kan dat nergens vinden. Klemt aardig tegen de plint en zou deze het liefst verwijderen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Erik
Geplaatst op:
19-08-2023 13:08
Erik
Geplaatst op:
19-08-2023 13:08
Ik heb het probleem dat de vwdeur niet volledig opengaat. Het rubber is net te dik. Heb gehoord dat dit dient voor het tegenhouden van geluid tussen vw en plint
Geplaatst door:
Ton
Geplaatst op:
30-08-2023 23:08
Ton
Geplaatst op:
30-08-2023 23:08
Ik heb hetzelfde probleem dat de deur niet volledig open gaat door de rubber flap. Mijn kastdeurtje heet de maximale toegestane hoogte: 77,5 cm.
Ik kan dat alleen oplossen door het kastdeurtje hoger te plaatsen tov de vaatwasser maar dat is niet fraai en het deurtje loopt dan bijna aan. Ik heb Siemens nog om een reactie gevraagd en wacht dat nog even af. Waarschijnlijk geen flap dan...
Ik kan dat alleen oplossen door het kastdeurtje hoger te plaatsen tov de vaatwasser maar dat is niet fraai en het deurtje loopt dan bijna aan. Ik heb Siemens nog om een reactie gevraagd en wacht dat nog even af. Waarschijnlijk geen flap dan...
Geplaatst door:
Annelies
Geplaatst op:
11-07-2024 10:26
Annelies
Geplaatst op:
11-07-2024 10:26
Hoi Eric en Ton,
Ik heb hetzelfde probleem: deur gaat niet volledig open door rubberen flap. Hoe hebben jullie het opgelost? Verwijderen?
Ik heb hetzelfde probleem: deur gaat niet volledig open door rubberen flap. Hoe hebben jullie het opgelost? Verwijderen?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)