Ignis ADL560 water niet door zeepvakje |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
_-GhostWolf-_
Geplaatst op:
27-05-2023 12:07
_-GhostWolf-_
Geplaatst op:
27-05-2023 12:07
Hallo,
Onze Ignis ADL560 (Board Service : 10543844) vaatwasser wast de vaat niet meer, het water komt niet door het zeepvakje in de deur.
Aan het einde van het programma knippert het status ledje in de deur 4 keer.
Het grote filter onderin de machine is al gereinigd en de sensor in die ruimte ook maar dat gaf geen verschil. De machine pompt het water verder prima weg dus een afvoer blokkade lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.
Waar moet ik het probleem in zoeken en welke eventuele andere filters of sensors zou ik moeten reinigen/nakijken om het apparaat weer aan de gang te krijgen?
Mvg.,
Mike.
Onze Ignis ADL560 (Board Service : 10543844) vaatwasser wast de vaat niet meer, het water komt niet door het zeepvakje in de deur.
Aan het einde van het programma knippert het status ledje in de deur 4 keer.
Het grote filter onderin de machine is al gereinigd en de sensor in die ruimte ook maar dat gaf geen verschil. De machine pompt het water verder prima weg dus een afvoer blokkade lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.
Waar moet ik het probleem in zoeken en welke eventuele andere filters of sensors zou ik moeten reinigen/nakijken om het apparaat weer aan de gang te krijgen?
Mvg.,
Mike.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
_-GhostWolf-_
Geplaatst op:
05-06-2023 18:15
_-GhostWolf-_
Geplaatst op:
05-06-2023 18:15
Niemand enig idee?
Forum
Storingen
Storingen per merk