Siemens - probleem deur |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Piet
Geplaatst op:
06-05-2023 09:39
Piet
Geplaatst op:
06-05-2023 09:39
Ik heb een Siemens SN66M096EU/50 vaatwasser waar ik de deur van heb geforceerd toen ze volledig openstond waardoor ze nu iets doorhangt...
Ik kan de deur nog gemakkelijk dichtklikken, de vaatwasser nog instellen en opstarten, maar na een korte 'klik' stopt hij ermee. Wanneer ik echter hard op de deur, dan werkt alles normaal, maar de vaatwasser stopt van zodra ik niet meer hard op de deur duw.
Is het moeilijk om dit probleem zelf op te lossen? Ik heb 10 jaar geleden de vaatwasser zelf ingebouwd en ben redelijk handig.
Waarschijnlijk is er iets aan de scharnieren? Kan je die zelf vervangen? Ik vind in de handleiding geen info hierover terug...
In bijlage een foto. Dit is onderaan de deur, foto vanaf de zijkant. Ziet er naar uit dat er iets verbogen werd? is dit nog op te lossen??
Alvast bedankt!
Ik kan de deur nog gemakkelijk dichtklikken, de vaatwasser nog instellen en opstarten, maar na een korte 'klik' stopt hij ermee. Wanneer ik echter hard op de deur, dan werkt alles normaal, maar de vaatwasser stopt van zodra ik niet meer hard op de deur duw.
Is het moeilijk om dit probleem zelf op te lossen? Ik heb 10 jaar geleden de vaatwasser zelf ingebouwd en ben redelijk handig.
Waarschijnlijk is er iets aan de scharnieren? Kan je die zelf vervangen? Ik vind in de handleiding geen info hierover terug...
In bijlage een foto. Dit is onderaan de deur, foto vanaf de zijkant. Ziet er naar uit dat er iets verbogen werd? is dit nog op te lossen??
Alvast bedankt!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Piet
Geplaatst op:
06-05-2023 09:42
Piet
Geplaatst op:
06-05-2023 09:42
Mijn berichtjes lijken niet in het overzicht te verschijnen. Even een testje of een reactie plaatsen wel werkt...
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
09-05-2023 16:00
bennie
Geplaatst op:
09-05-2023 16:00
Dat word een leuk klusje piet.
Ik zal vanavond de tekeningen voor je opzoeken.
De scharnieren zijn volgens mij sterker dan de deur.
Je kan proberen om alles weer recht te buigen, maar ik ben bang dat het nu zwak blijft.
Maar baat het niet, dan schaadt het niet.
Ik zal vanavond de tekeningen voor je opzoeken.
De scharnieren zijn volgens mij sterker dan de deur.
Je kan proberen om alles weer recht te buigen, maar ik ben bang dat het nu zwak blijft.
Maar baat het niet, dan schaadt het niet.
Geplaatst door:
Piet
Geplaatst op:
10-05-2023 10:21
Piet
Geplaatst op:
10-05-2023 10:21
Bedankt Bennie, tekeningen en onderdeelnummer(s) zouden me veel helpen!
Dit wordt inderdaad een pittige klus, ik hoop dat het me lukt...
Dit wordt inderdaad een pittige klus, ik hoop dat het me lukt...
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
02-06-2023 20:04
bennie
Geplaatst op:
02-06-2023 20:04
Sorry, beetje laat
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/supportdetail/product/SN66M096EU/50?contentType=products#/Tabs=section-spareparts/
Kijk hier maar eens, als het nog nodig is
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/supportdetail/product/SN66M096EU/50?contentType=products#/Tabs=section-spareparts/
Kijk hier maar eens, als het nog nodig is
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)