Vaatwasser pompt vaak niet af |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Desiree
Geplaatst op:
20-04-2023 15:53
Desiree
Geplaatst op:
20-04-2023 15:53
Mijn Siemens vaatwasser pompt geregeld niet af. Filter is niet vuil, slang is gecheckt. Als hij tijdens het programma niet afvoert en ik de deur open doe en dicht gooi, dan pakt hij vaak weer en gaat verder met het programma. Soms moet ik de slang er toch uithalen, naar beneden doen en water afpompen en daarna doet de vaatwasser het weer. Wat is er aan de hand? Een los contactje ergens?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
klaasvaak
Geplaatst op:
26-04-2023 21:06
klaasvaak
Geplaatst op:
26-04-2023 21:06
Hoi Desiree, zou je het E-nr van de vaatwasser door kunnen geven? Dit staat bovenin links in de deur gelaserd.
Heb je het kapje onder in het zeefhuis al los gehaald, onder het filter? (zie foto) Die kun je loshalen door er een theelepeltje achter te steken. Hieronder zit de schoep van de afvoerpomp. Deze kun je controleren op blokkades door evt. pitjes eierenschalen etc. Water even opzuigen met een sponsje
Heb je het kapje onder in het zeefhuis al los gehaald, onder het filter? (zie foto) Die kun je loshalen door er een theelepeltje achter te steken. Hieronder zit de schoep van de afvoerpomp. Deze kun je controleren op blokkades door evt. pitjes eierenschalen etc. Water even opzuigen met een sponsje
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)