E4 F6 Foutcode Whirlpool ADG 5520 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mark
Geplaatst op:
25-02-2023 13:41
Mark
Geplaatst op:
25-02-2023 13:41
Beste
Afgelopen week een gootsteenverstopping gehad waardoor de vaatwasser een 3 tal dagen aan de binnenzijde "onderwater" heeft gestaan.
Nu nadat de verstopping opgelost is en het water dus weg is, geeft ie de storing E4 F6 aan.
Zojuist de gehele vaatwasser schoongezogen met een waterstofzuiger en hem digitaal gereset met de knoppencombinatie annuleren en P (programma) en daarvoor een keer de stroom eraf gehad voor minimaal 5 minuten.
Hij lijkt nergens te lekken en de watertoevoer heb ik gecontroleerd en werkt naar behoren.
Uiteindelijk heeft niks geholpen en verwacht ik dat de doorstroomsensor kapot is, alleen ik ben geen expert dus weet ik dit niet zeker.
Is er iemand die me kan helpen met dit probleem, of die kan bevestigen dat bovenstaande foutcodes aangeeft dat de sensor kapot is?
De vaatwasser is ingebouwd en ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe die vast zit in de keuken, dus eruit halen gaat niet makkelijk. Als u hier tips over hebt, waar de bevestiging aan het zijpaneel te vinden is hoor ik dit graag.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mark
Afgelopen week een gootsteenverstopping gehad waardoor de vaatwasser een 3 tal dagen aan de binnenzijde "onderwater" heeft gestaan.
Nu nadat de verstopping opgelost is en het water dus weg is, geeft ie de storing E4 F6 aan.
Zojuist de gehele vaatwasser schoongezogen met een waterstofzuiger en hem digitaal gereset met de knoppencombinatie annuleren en P (programma) en daarvoor een keer de stroom eraf gehad voor minimaal 5 minuten.
Hij lijkt nergens te lekken en de watertoevoer heb ik gecontroleerd en werkt naar behoren.
Uiteindelijk heeft niks geholpen en verwacht ik dat de doorstroomsensor kapot is, alleen ik ben geen expert dus weet ik dit niet zeker.
Is er iemand die me kan helpen met dit probleem, of die kan bevestigen dat bovenstaande foutcodes aangeeft dat de sensor kapot is?
De vaatwasser is ingebouwd en ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe die vast zit in de keuken, dus eruit halen gaat niet makkelijk. Als u hier tips over hebt, waar de bevestiging aan het zijpaneel te vinden is hoor ik dit graag.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mark
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Dylan de Jong
Geplaatst op:
22-02-2024 13:08
Dylan de Jong
Geplaatst op:
22-02-2024 13:08
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem! Hoe heb jij dit destijds opgelost?
Mvg, Dylan de Jong
Mvg, Dylan de Jong
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
26-02-2024 16:21
bennie
Geplaatst op:
26-02-2024 16:21
@dylan.
Mag ik het servicenummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik het servicenummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)