Programma stopt/pompt droog |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Henk
Geplaatst op:
17-02-2023 22:11
Henk
Geplaatst op:
17-02-2023 22:11
Goedenavond allemaal,
Mijn Hotpoint-Ariston LFTA 3214 doet het sinds vandaag niet meer. Hij start een programma, begint dan te draaien en stopt vervolgens na een x aantal minuten. Dit na een piepsignaal.
Daarnaast is het me al eens opgevallen dat voor dit defect de machine op sommige momenten bleef pompen. Ook wanneer de machine uit stond.
Uiteraard al even aan het googlen geweest maar kom er in deze situatie niet uit waar te beginnen.
Heb enkele foto's toegevoegd, machine heeft duidelijk gelekt door de tijd heen. Valt me op dat er rechtsachter in de hoek veel (kalk/zeep/gedroogd water ligt), onder het water element ook.
Jullie tips waar te beginnen?
Mijn Hotpoint-Ariston LFTA 3214 doet het sinds vandaag niet meer. Hij start een programma, begint dan te draaien en stopt vervolgens na een x aantal minuten. Dit na een piepsignaal.
Daarnaast is het me al eens opgevallen dat voor dit defect de machine op sommige momenten bleef pompen. Ook wanneer de machine uit stond.
Uiteraard al even aan het googlen geweest maar kom er in deze situatie niet uit waar te beginnen.
Heb enkele foto's toegevoegd, machine heeft duidelijk gelekt door de tijd heen. Valt me op dat er rechtsachter in de hoek veel (kalk/zeep/gedroogd water ligt), onder het water element ook.
Jullie tips waar te beginnen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Henk
Geplaatst op:
20-02-2023 09:50
Henk
Geplaatst op:
20-02-2023 09:50
Inmiddels het volgende geprobeerd, het slangetje doorblazen en met soda en kokend water doorspoelen. Tot op heden nog geen succes, iemand nog andere tips?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-02-2023 21:03
bennie
Geplaatst op:
27-02-2023 21:03
Ligt er geen rommel onder de vlotter.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)