Watertoevoer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Arnaud
Geplaatst op:
06-01-2023 19:35
Arnaud
Geplaatst op:
06-01-2023 19:35
Mijn bosch vaatwasser is tijdens het draaien van een programma ebben geopend en daarna meteen weer dicht gedaan, o.dat er water uitkwam. Er zat een rubber niet goed. Meteen begon het lampje van watertoevoer te knipperen en nu wil de vaatwasser alleen nog maar water afpompen. Ik krijg hem niet meer gereset. Het lijkt mij iets elektrisch. Is dit makkelijk en goedkoop te verhelpen of is het verstandiger om een nieuwe te kopen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-01-2023 21:25
bennie
Geplaatst op:
06-01-2023 21:25
Het zal nog wel meevallen, er is ook water op de bodemplaat terecht gekomen.
Nu denkt de vaatwasser dat er een lekkage is en heeft de overstromingsbeveiliging aangesproken.
Je kan het plint aan de voorkant demonteren en alles droogmaken daar onderin, of je wacht een paar dagen en wacht tot het waterverdampt is en de vlotter weer gezakt, en hij werkt weer vanouds.
Nu denkt de vaatwasser dat er een lekkage is en heeft de overstromingsbeveiliging aangesproken.
Je kan het plint aan de voorkant demonteren en alles droogmaken daar onderin, of je wacht een paar dagen en wacht tot het waterverdampt is en de vlotter weer gezakt, en hij werkt weer vanouds.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)