Vaatwasser pompt geen water meer rond |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ingrid
Geplaatst op:
03-12-2022 15:20
Ingrid
Geplaatst op:
03-12-2022 15:20
Hallo,
Het begon een aantal maanden geleden met eenmalig het water aan het einde van de beurt niet wegpompen. Vervolgd door soms de vaat boven en soms de vaat onder niet schoon.
Vorige week werd er ineens helemala geen water rondgepompd. Als ik het programma aanzet dan pompt hij het bestaande water af, daarna hoor ik met een soort hogere toon dat hij probeert met iets te beginnen, maar er wordt nooit water door de sproeiarmen gepompt.
Hebben jullie enog idee wat ik zelf nog zou kunnen doen? Het is een Pelgrim gvw480ony. Extra grondig reinigen heb ik al gedaan. Ik heb van binnenuit geen toegang tot de draaiende delen van de pomp kunnen vinden.
Het begon een aantal maanden geleden met eenmalig het water aan het einde van de beurt niet wegpompen. Vervolgd door soms de vaat boven en soms de vaat onder niet schoon.
Vorige week werd er ineens helemala geen water rondgepompd. Als ik het programma aanzet dan pompt hij het bestaande water af, daarna hoor ik met een soort hogere toon dat hij probeert met iets te beginnen, maar er wordt nooit water door de sproeiarmen gepompt.
Hebben jullie enog idee wat ik zelf nog zou kunnen doen? Het is een Pelgrim gvw480ony. Extra grondig reinigen heb ik al gedaan. Ik heb van binnenuit geen toegang tot de draaiende delen van de pomp kunnen vinden.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-12-2022 15:04
bennie
Geplaatst op:
04-12-2022 15:04
Als je het plint aan de voorkant of een zijkant demonteert, kan je bij de andere onderdelen komen.
Je circulatiepomp heeft een aanloopcondensator.
Als je je pomp hoord brommen en niet draaien, dan is deze kapot.
Je circulatiepomp heeft een aanloopcondensator.
Als je je pomp hoord brommen en niet draaien, dan is deze kapot.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)