probleem AEG Favorit F65080VI |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Arjan Tentij
Geplaatst op:
03-04-2011 09:55
Arjan Tentij
Geplaatst op:
03-04-2011 09:55
Mijn vaatwasser werkt wel maar de vaat wordt niet altijd meer helemaal schoon. Ook droogt de vaat niet altijd meer goed.
Onlangs had ik het probleem dat de deur onder het wasprogramma vanzelf openging. Na telefonisch overleg met AEG heb ik de sproeiers schoongemaakt en deed ie het weer. Na verloop van tijd deed zich hetzelfde probleem weer voor en heb ik de sproeiers weer schoongemaakt. Tot nu toe is dit probleem niet meer teruggekomen maar heb ik dus wel last van bovenstaande schoonmaak/droog problemen.
Onlangs had ik het probleem dat de deur onder het wasprogramma vanzelf openging. Na telefonisch overleg met AEG heb ik de sproeiers schoongemaakt en deed ie het weer. Na verloop van tijd deed zich hetzelfde probleem weer voor en heb ik de sproeiers weer schoongemaakt. Tot nu toe is dit probleem niet meer teruggekomen maar heb ik dus wel last van bovenstaande schoonmaak/droog problemen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
03-04-2011 17:37
Geplaatst op:
Lijkt me in 1e instantie toch iets met de sproeiarmen.
Draaien ze allebeide wel?
Zit er geen scheur in?
Ze willen nog wel eens scheuren op de naad.
Zit er geen scheur in?
Geplaatst door:
Geplaatst op:
Geplaatst op:
Lijkt me in 1e instantie toch iets met de sproeiarmen.
Zit er geen scheur in?
Zit er geen scheur in?
Geplaatst door:
Martijn Coster
Geplaatst op:
21-04-2011 13:01
Martijn Coster
Geplaatst op:
21-04-2011 13:01
Heb een vergelijkbaar probleem.
Wat mij na een poosje opviel is dat het water niet warm wordt. Ik denk dat dit het probleem is van het niet schoon worden.
Zou eens controleren of bij u dit ook een probleem is. Graag hoor ik een reactie.
Ben op andere site tegen gekomen dat er weleens problemen zijn met het relais dat het verwarmingselement aanschakelt of dat het verwarmingselement stuk is.
gr. Martijn
Wat mij na een poosje opviel is dat het water niet warm wordt. Ik denk dat dit het probleem is van het niet schoon worden.
Zou eens controleren of bij u dit ook een probleem is. Graag hoor ik een reactie.
Ben op andere site tegen gekomen dat er weleens problemen zijn met het relais dat het verwarmingselement aanschakelt of dat het verwarmingselement stuk is.
gr. Martijn
Geplaatst door:
Geplaatst op:
21-04-2011 22:59
Geplaatst op:
21-04-2011 22:59
Het is in dit geval waarschijnlijk idd het relais of het element.
Kun je alleen maar achter komen door te meten.
Kun je alleen maar achter komen door te meten.
Geplaatst door:
arjan
Geplaatst op:
26-04-2011 14:27
arjan
Geplaatst op:
26-04-2011 14:27
Het is mij inderdaad wel opgevallen dat het af en toe lijkt of er met koud water is gewassen. Als ik de klep open doe is het soms koud en erg vochtig in de vaatwasser maar dit komt niet vaak voor en omdat ik altijd 's-nachts de vaatwasser aan heb weet ik ook niet zeker of het een kwestie is van gewoon afkoelen/matig drogen of idd met koud water gewassen.
Wat me ook opvalt is dat (elke ?)keer als de vaatwasser niet goed schoon heeft gewassen het (koker)filter in de bodem iets omhoog staat. Ik begin het vermoeden te krijgen dat de afvoer niet lekker loopt maar dan zou ik de klacht elke keer moeten hebben lijkt mij ?
Mvg
Arjan
Wat me ook opvalt is dat (elke ?)keer als de vaatwasser niet goed schoon heeft gewassen het (koker)filter in de bodem iets omhoog staat. Ik begin het vermoeden te krijgen dat de afvoer niet lekker loopt maar dan zou ik de klacht elke keer moeten hebben lijkt mij ?
Mvg
Arjan
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)